W I połowie 2012 r. zysk netto Grupy ADV wzrósł o 48%

Grupa ADV liczy, że w II połowie roku utrzyma dynamikę wzrostu przychodów, która w I półroczu wyniosła 55%, wynika z komentarza firmy do wyników finansowych.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Zakładamy, że wysokie tempo zostanie utrzymane w drugim półroczu, czym potwierdzimy naszą zdolność do generowania ponadprzeciętnych wzrostów. Należy pamiętać, że branża, w której działamy, charakteryzuje intensyfikacją aktywności w ostatnich miesiącach roku. Dodatkowo, na poprawę rentowności - począwszy od III kwartału tego roku - wpłyną działania optymalizacyjne w zakresie kosztów działalności, które aktualnie prowadzimy" - powiedział prezes Konrad Pankiewicz.

W I połowie 2012 r. skonsolidowany zysk netto Grupy ADV wzrósł o 48% r/r do 1,54 mln zł. Przychody wyniosły 52,74 mln zł wobec 33,95 mln zł przed rokiem.

"Dążymy do tego, by zdynamizować działania sprzedażowe w Polsce i - co ważniejsze - poza jej granicami. Dlatego powołaliśmy w ramach Grupy ADV strukturę, której wiodącym celem jest praca nad wykorzystaniem i tworzeniem efektu synergii między poszczególnymi spółkami z Grupy i jednocześnie generowaniem dodatkowej sprzedaży. Usprawnienie tych procesów bez wątpienia zwiększy potencjał Grupy ADV nie tylko w branży, ale też na rynkach kapitałowych" - zaznaczył Pankiewicz.

Spółka poinformowała, że osiągnie oszczędności na poziomie operacyjnym, dzięki temu, że w I połowie roku połączyła spółki zależne Codemedia i MediaSense, a także włączyła firmę MAT w struktury Lemon Sky.

Grupa ADV działa w obszarach komunikacji cyfrowej, innowacyjnych technologii oraz e-commerce.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"