W styczniu reklamy w Polsacie tańsze o 12 proc.

W styczniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio tańsze o 12,5 proc. niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy „Mega Hicie” i „Pierwszej miłości”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Spoty przy filmach z poniedziałkowo-wtorkowego cyklu „Mega Hit” kosztują obecnie od 12 do 28 tys. zł, podczas gdy rok temu ich ceny wynosiły od 15,2 do 29,9 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty dotyczą reklam 30-sekundowych). Przy pozostałych filmach ze styczniowej ramówki Polsatu spoty kosztują maksymalnie 23,2 tys. zł. Sporo tańsze niż przed rokiem są reklamy przy serialach. Spoty w kolejnych przerwach reklamowych przy „Pierwszej miłości” kosztują 24,1 i 27,2 tys. zł (rok temu było to 25,5/26,7 i 30,6 tys. zł). Na reklamę przy „Świecie według Kiepskich” trzeba wydać najwyżej 24,7 tys. zł, czyli o 2,4 tys. zł mniej niż przed rokiem. Natomiast ceny spotów przy „CSI Miami” wynoszą 17,8-17,9 tys. zł, a przy „CSI: Nowy Jork” - 18,8-19,4 tys. zł, podczas gdy rok temu reklamy przy emitowanym w tym paśmie „CSI Miami” kosztowały od 18,9 do 29,1 tys. zł. >>> Styczniowy cennik TVN: najdroższe „Fakty” Nieco mniej kosztują również spoty w wieczornym paśmie informacyjnym Polsatu. Na reklamę przed „Wydarzeniami” trzeba wydać 22,8 tys. zł (rok temu: maksymalnie 23,5 tys. zł), przed „Sportem” - najczęściej 20,8 tys. zł (przed rokiem: nawet 23 tys. zł), a przed prognozą pogody - w większości dni 22 tys. zł (rok temu: 23 tys. zł.).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?