SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wafelki Grześki reklamowane na samolotach LOT

Na kadłubie samolotu typu Embraer, należącym do Polskich Linii Lotniczych LOT, umieszczono reklamę marki wafelków Grześki. To efekt umowy zawartej między właścicielem marki, spółką Colian, a narodowym przewoźnikiem.

Article

Jak informowaliśmy kilka tygodni temu na łamach naszego portalu, LOT w ramach rozszerzenia współpracy z firmą Colian będzie reklamować produkty polskiego producenta na swojej flocie. Na kadłubach trzech samolotów typu Embraer pojawią się specjalnie zaprojektowane reklamy flagowych produktów Colian – Grześków oraz Śliwki Nałęczowskiej. Dwa z nich zostaną oznaczone jeszcze w tym roku, trzeci w 2020 roku.


LOT wybiera słodkości Colian

LOT współpracuje z Colianem od ponad 4 lat. Producent jest dostawcą słodkich przekąsek na pokładach samolotów obsługiwanych przez narodowego przewoźnika. Pasażerowie częstowani są Śliwką Nałęczowską, krówkami mlecznymi Solidarność oraz oranżadą Hellena.

Od 1 maja tego roku pasażerom LOT-u w klasie ekonomicznej serwowana jest nowa słodka przekąska – wafelki Grześki. Polska marka zastąpiła Prince Polo z portfolio Mondelez Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wafelki Grześki reklamowane na samolotach LOT

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
żenada jakich mało.
13 7
odpowiedź
User
Rozbawiony
Czy pozostałe samoloty będą miały napis: miejsce na twoją reklamę?
13 4
odpowiedź
User
janusz
I to się nazywa dobry marketing. To raz. Dwa promowanie włąsnych lokalnych rzeczy. A nie cały czas tylko obcych. I się okazuje, że LOT cały czas na plusie. A wczesniej pomysl był by sprzedac te linie.
10 13
odpowiedź
User
walter
kompromitacja LOT-u.
12 7
odpowiedź
User
klotz
a czy tampaxy albo podpaski bella mogłyby sobie zrobić taką reklamkę? to też lokalne "rzeczy", jak pisze janusz marketingu.
13 4
odpowiedź