SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wakacyjna oferta Mediatak

Od 1 lipca dom prasy regionalnej Mediatak obniża koszty dotarcia prasy regionalnej w pakietach Big Power, Big Regions i Big Cities.

Od lipca do końca sierpnia potrwają wakacyjne promocje pozwalające na obniżenie kosztów dotarcia w pakietach Big. Oferta związana jest z możliwością zakupu reklamy w formatach pełnej kolumny z  rabatem klienta 50%. 
Druga propozycja to rabat inicjujący skierowany jest do klientów, którzy w bieżącym roku nie skorzystali oferty Big-ów. Na każdą reklamę wyemitowaną w okresie od lipca do sierpnia 2007 r. klienci otrzymają 15% rabatu.

- Kontynuujemy naszą strategię podkreślającą, że prasa regionalna to silne i efektywne medium na ogólnopolskim rynku reklamowym. Pragniemy utrwalać opinię, że prasa regionalna stanowi nośnik o wysokim czytelnictwie i sprzedaży egzemplarzowej, którą można kupić po atrakcyjnych kosztach dotarcia – dodaje Waldemar Izdebski, Dyrektor Marketingu w Mediatak.

Od 25 czerwca promocjom cenowym towarzyszyć będzie wsparcie reklamowe w postaci billboardów i banerów w internetowych portalach branżowych.

Dołącz do dyskusji: Wakacyjna oferta Mediatak

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl