SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Walmark reklamuje multiwitaminowe żelki dla dorosłych Cem-m (wideo)

W telewizji wystartowała kampania reklamowa multiwitaminowych żelków dla dorosłych Cem-m (z portfolio firmy Walmark). Akcję przygotowały agencje Opus B i Open Media oraz dom mediowy Initiative.

Kampania żelków Cem-m podkreśla, że są one smaczne i łatwe do przełknięcia, więc nie trzeba ich popijać. Bohaterem reklamy jest mężczyzna w średnim wieku, który, przedstawiając zalety Cem-m, niczym iluzjonista wyczarowuje kolejne żelki. Ma to podkreślać charakter produktu: żelki, dotychczas kojarzone z produktami dla dzieci, są teraz dostępne również dla dorosłych. Cem-m zostały wprowadzone do sprzedaży w czerwcu br.



Spot od 20 sierpnia jest emitowany w najważniejszych kanałach ogólnopolskich i wybranych stacjach tematycznych. Adaptację reklamy na polski rynek zajęła się agencja Opus B, media kupił dom mediowy Initiative, natomiast działania PR realizuje agencja Open Media.

Dołącz do dyskusji: Walmark reklamuje multiwitaminowe żelki dla dorosłych Cem-m (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl