SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Warka w imprezowej kampanii zachęca do „przejęcia piwiarni” (wideo)

Ruszyła nowa kampania piwa Warka „Ekipa na swoim - Przejmijcie Piwiarnię”. Działania przygotowały i koordynują firmy Just, Opus Film, Men at Work, The Digitlas, Roots PR oraz Mediavest.

Article

Kampania ma na celu zaprezentowanie Warki jako marki młodej, oryginalnej i mającej nieszablonowe pomysły na zaangażowanie swoich konsumentów.

Spoty z ekipą przyjaciół, którzy wykonują razem zabawne akcje, są emitowane w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych.

Z kolei na facebokowym fanpage’u i stronie internetowej Warki uruchomiono aplikację „Ekipa na swoim - Przejmijcie Piwiarnię”. Jest to rodzaj castingu na bohaterów imprezy, a uczestnicy mogą wybrać jedną spośród trzech akcji: Bozno - imprezę w mafijno-filmowym klimacie, Puchar - piłkarskie święto lub Las Megas - zabawę w starym amerykańskim stylu. Zwycięży ten, kto zdaniem jury napisze najlepsze uzasadnienie, a co tydzień jedna z ekip wygra wybraną dla siebie imprezę. Działania potrwają do 17 marca.

Za kreację reklam ATL odpowiada agencja Just, spoty telewizyjne wyprodukowało studio Opus Film, a reklamy BTL przygotowała agencja Men at Work. The Digitlas zajmuje się koordynacją działań w internecie, zaś aktywności public relations prowadzi Roots PR. Zakupem mediów zajął się Mediavest.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Warka w imprezowej kampanii zachęca do „przejęcia piwiarni” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JezusChytrus
Nie do,wiary. Prosta kampania a 5 firm doi Warke, hehe.
10 8
odpowiedź
User
grafikołek
Doi Warkę? Przecież trzeba być typowym polskim marketerem, żeby wypuszczać po raz tysięczny podobne, nudne jak flaki z olejem, nieszczere i nieprawdziwe wizje dobrej zabawy. Co to za jakiś zasrany kraj reklamowy. TO jest oburzające – właśnie chciałem napisać – gońcie się frajerzy z Warki. Zaprawdę – gońcie się.
12 8
odpowiedź
User
ows
od kilku lat nie pijam marketowych sików - więc możecie sobie robić tysiące równie głupiutkich kampanii
11 8
odpowiedź