SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Warsaw Shore: Summer Camp” oglądało 116 tys. widzów. MTV pokonało konkurencję

Letnią odsłonę „Warsaw Shore” oglądało średnio 116 tys. widzów. W porównaniu do trzeciej serii programu, emitowanej wiosną ub.r., produkcja zyskała 15 tys. oglądających. MTV Polska w czasie emisji reality-show nie dał szans swoim głównym konkurentom, a wpływy z reklam wyniosły 553 tys. zł.

Article

Premierowe odcinki letniej odsłony reality-show „Ekipa z Warszawy” pt. „Warsaw Shore: Summer Camp” na antenie MTV Polska oglądać można było w niedziele o godz. 23.00, w okresie od 11 października 2015 roku do 3 stycznia 2016 roku. Produkcję oglądało średnio 116 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,43 proc. udziału w grupie 4+ i 2,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek formatu z 15 listopada ub.r. - obejrzało go średnio 145 tys. osób.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Godz.

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR %

15-11-2015

23:00:30

144 918

1,79%

06-12-2015

22:59:45

144 300

1,83%

13-12-2015

23:00:26

129 463

1,63%

Wakacyjna odsłona „Ekipy z Warszawy” w porównaniu do pierwszej części trzeciej serii programu zyskała 15 tys. widzów. Wówczas reality-show (odcinki pokazane w okresie od 29 marca do 14 czerwca ub.r.) oglądało średnio 101 tys. osób, a jego udział uplasował się na poziomie odpowiednio 1,25 proc. i 2,15 proc.

MTV Polska w czasie nadawania premierowych odcinków „Warsaw Shore: Summer Camp” było zdecydowanym liderem wśród kanałów z ofertą dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,45 proc. uplasowała się Eska TV, a kolejne lokaty zajęły stacje muzyczne: 4fun.tv (0,05 proc.) i Viva Polska (0,03 proc.). Taka sama była kolejność kanałów wśród widzów w grupie komercyjnej.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

MTV Polska - Warsaw Shore: Summer Camp

115 936

1,43%

2,53%

Eska TV

36 488

0,45%

0,71%

4fun.tv

4 100

0,05%

0,09%

VIVA Polska

2 615

0,03%

0,04%

Wpływy reklamowe z rozrywkowego formatu wyniosły 553 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Reality-show „Warsaw Shore: Summer Camp  nagrywany był podczas wakacji w Łebie. Na potrzeby programu uczestnicy zamieszkali w domu z basenem, obok którego utworzono dla nich sztuczną plażę. Oprócz imprez w Łebie uczestnicy podróżowali do innych nadmorskich miast, gdzie odwiedzali kluby.

Od 10 stycznia br. w niedziele o godz. 23.00 MTV Polska będzie nadawać 7-odcinkowy program „Warsaw Shore - Summer Camp, oglądaj z dziewczynami”, w którym widzowie zobaczą, jak uczestniczki poprzednich edycji „Warsaw Shore” oglądają i komentują właśnie „Summer Camp” (więcej na ten temat).

Niedawno zakończyły się też zdjęcia do piątej edycji reality-show „Warsaw Shore”, która do ramówki MTV Polska prawdopodobnie trafi  na wiosnę 2016 roku. W nowych odcinkach zabraknie Alana Kwiecińskiego, który zrezygnował z udziału w programie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Warsaw Shore: Summer Camp” oglądało 116 tys. widzów. MTV pokonało konkurencję

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
anon
"Music" TV. Dobre
13 8
odpowiedź
User
Archbishop
Summer camp był dobry, na pewno lepszy od poprzedniego sezonu. Uczestnicy spisali się nieźle, dziewczyny najbardziej (mimo, że jestem fanem Ptysia). Trochę za mocno pograli w ostatnim odcinku, zakończenie było kiepskie, ale cóż - ochrona się nie popisała. Alan wyraźnie zniknął od połowy campu, być może kazali mu wrócić po wyjściu z domu i spasował. Pozdrowienia dla WShore!
10 10
odpowiedź
User
lolik
Nie rozumiem jak kanały muzyczne są konkurencją dla kanału rozrywkowego? I dlaczego tylko te?
10 8
odpowiedź