Wasowski i Szczęśniak rozmawiają o ile taniej jest w Link4

Wystartował właśnie radiowo-internetowy etap kampanii reklamowejLink4 z udziałem Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak. Satyrycypromują program rabatowy firmy skierowany do doświadczonychkierowców.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W radiowej kampanii reklamowej Link4 Grzegorz Wasowski iSławomir Szczęśniak rozmawiają, o ile tańsze jest ubezpieczenie wtej firmie. Oparty na humorze słownym spot promuje zniżki dlakierowców z ponad 10-letnim stażem, podkreślając telefonicznąobsługę klientów świadczoną w Link4.

Zaplanowana na miesiąc akcja prowadzona jest w radiu (RMF FM,PR3, Drapacz Chmur) i internecie (mailing w Onet, Interia, o2, WP,działania w Google, bannery w sieciach zasięgowych).

Kreację kampanii radiowej przygotowała agencja reklamowa ChangeCommunications, a zakupem i planowaniem mediów zajął się dommediowy MediaCom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej