ROZWIŃ

Way2Traffic - nowy system adserwerowy od Grupy ClickAd

Grupa ClickAd wprowadziła Way2Traffic - nowy system adserwerowy do prowadzenia efektywniejszych (nawet o 30 proc.) kampanii marketingowych w internecie.

km
km
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Way2Traffic integruje działania afiliacyjne, efektywnościowe, wizerunkowe oraz z zakresu marketingu wyszukiwarek (SEM). Pozwala on reklamodawcom i wydawcom serwisów internetowych na kompleksowe planowanie, zarządzanie, monitorowanie i maksymalizację skuteczności kampanii marketingowych w internecie.

System pozwala na bieżąco śledzić, które działania są najbardziej efektywne i przynoszą najwyższy zwrot z inwestycji. Tym samym ma on dawać reklamodawcom możliwość lepszego zarządzania budżetem marketingowym i redukować koszt prowadzonych działań. Natomiast dla wydawców serwisów internetowych ma być pomocny w optymalizowaniu powierzchni reklamowych pod kątem efektów finansowych.

Grupa ClickAd przytacza wyniki z przeprowadzonych przez nią analiz, z których wynika, że kampanie prowadzone przy zastosowaniu Way2Traffic pozwolą o zwiększenie efektywności kampanii nawet do 30 proc. Ma to być możliwe dzięki przenoszeniu budżetu na najefektywniejsze miejsca pod kątem ilościowym i jakościowym prowadzonych działań.

"Konsekwentnie wprowadzamy na polski rynek innowacyjne narzędzia, które podnoszą skuteczność działań marketingowych przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Way2Traffic pozwoli reklamodawcom i wydawcom serwisów internetowych na kompleksowe i precyzyjne, co najważniejsze, w ramach jednego systemu, prowadzenie działań marketingowych w internecie" - mówi Maciej Teliszewski, prezes zarządu Grupy ClickAd.

System Way2Traffic został opracowany przez grupę polskich programistów na bazie systemu 3P Fortuna (w oparciu o który zbudowano między innymi największy system do afiliacji kasyn online) oraz systemu Vententio (który był wykorzystywany w Polsce od przeszło dwóch lat do realizacji kampanii typu display – brandingowych). Prace nad stworzeniem nowego systemu trwały od jesieni 2009 roku.

Komentarze (0)
paprotka
8 lat temu

Rozumiem, że organizatorzy tego konkursu dostali od ILM pozwolenie na korzystanie z fontu Star Wars? Bo jeśli nie, to jest to zwykła, buraczana kradzież- co śmieszniejsze dokonana przez środowisko, które o copyrighcie powinno mieć jako takie pojęcie.

Krasawica
8 lat temu

Z tego, co pamiętam z książek, to tzw. akcja ,,Hiacynt" polegała na pałowaniu i aresztowaniu gejów przez milicję obywatelską czyli policję ustroju słusznie minionego. Pytanie, czy o tym jest ww. nagrodzony scenariusz, a jeśli tak, to czy to jest temat na I nagrodę I konkursu województwa mazowieckiego, tj. Radomia, Płocka czy Ostrołęki. No właśnie. PS. Czy Mazovia Warsaw film commission przestrzega ustawy o języku polskim?

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów