SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

We „Wprost” rekomendacje kulturalne od znanych ludzi oraz recenzje gier i komiksów

Tygodnik „Wprost” (PMPG Polskie Media) więcej miejsca poświęci kulturze, nie tylko tej w tradycyjnym rozumieniu: obok recenzji filmów i książek, pojawią się omówienia gier czy komiksów. Redakcja ma także uwzględniać cyfrowe kanały dystrybucji kultury.

Marcin Pieszczyk kierownikiem działu Kultura we „Wprost”, fot. Grzegorz Śledź/PR2Marcin Pieszczyk kierownikiem działu Kultura we „Wprost”, fot. Grzegorz Śledź/PR2

Najnowszy numer tygodnika „Wprost” ma więcej stron kulturalnych. Rozbudowano dział recenzji, które teraz, zamiast sztywnego podziału na film, książkę i muzykę, obejmują również gry czy komiksy. Wprost dostrzega także nowe cyfrowe kanały dystrybucji kultury: w rubryce „Dostępne jednym kliknięciem” znajdziemy m.in. informacje o animowanej wersji obrazu „Ogród rozkoszy ziemskich” Boscha, którą można zobaczyć na Vimeo. Wśród recenzentów, obok Mariusza Cieślika, Krzysztofa Kwiatkowskiego, Piotra Metza,są m.in. Kamil Śmiałkowski i Dawid Muszyński.

Dział kultury, od września br. kierowany przez Marcina Pieszczyka, został poszerzony o nową kolumnę „To się państwu spodoba”. Na jej łamach znane osoby ze świata kultury będą rekomendować czytelnikom, co warto przeczytać, obejrzeć, czego posłuchać, na co się wybrać. W pierwszej odsłonie nowej kolumny Tomasz Raczek poleca eseje Davida Fostera Wallace, płytę Filipinek i najnowszy film Clinta Eastwooda „Sully” z Tomem Hanksem w roli głównej.

Jak podkreśla p.o. redaktor naczelny „Wprost”, Jacek Pochłopień, zmiany mają sprawić, że na łamach tygodnika swoje miejsce znajdzie nie tylko kultura w jej tradycyjnym rozumieniu, ale zostaną docenione i dostrzeżone również cyfrowe kanały dystrybucji kultury oraz wydarzenia i zjawiska, które do tej pory pozostawały poza zainteresowaniem redakcji. Więcej treści o kulturze ma się pojawić także w serwisie Wprost.pl.

Według danych ZKDP w pierwszych trzech kwartałach br. średnia sprzedaż ogółem „Wprost” wynosiła 25 075 egz.

Dołącz do dyskusji: We „Wprost” rekomendacje kulturalne od znanych ludzi oraz recenzje gier i komiksów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
chłodny
Ale po co? Tej gazety już nie ma.
odpowiedź
User
Rysiek
Myślę, że lepiej, łatwiej, może i taniej byłoby zamknąć Wprost i postawić ma nowy tytuł.
odpowiedź
User
Kol
Pudrowanie trupa
odpowiedź