Wiadomości tekstowe coraz popularniejsze wśród młodych Amerykanów

Wysyłanie wiadomości tekstowych z telefonów komórkowych stało sięszczególnie popularne wśród Amerykanów w wieku od 18 do 34 lat.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z raportu o nazwie 'Media In Mind' opracowanego przez dommediowy Universal McCann wynika, że badani w tej grupie wiekowejwysyłają średnio 13 takich wiadomości tygodniowo - informuje naswojej stronie internetowej eMarketer.

Tymczasem w przypadku ogółu respondentów średnia wyniosła 9, wwieku od 34 do 49 lat 8, a w wieku co najmniej 50 lat 2 wiadomościtekstowe tygodniowo.

Jeszcze w ubiegłym roku blisko połowa dorosłych mieszkańców USAtwierdziła, że nigdy nie wysłała wiadomości tekstowej z komórki.Teraz do tego samego przyznaje się już tylko 41 procent badanych, aw grupie wiekowej 18-34 wskaźnik ten spadł z 38 do 22 procent.

źródło: eMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta