SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

760 tys. widzów widowiska „Wielki test” w TVP1. Hitem quiz „100 lat Niepodległości”

„Wielki test” w sezonie 2018/2019 ogląda średnio 757 tys. widzów. Produkcja daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Do tej pory najwięcej widzów miał quiz „100 lat Niepodległości”.

fot. Jan BogaczArticle

Obecnie „Wielki test” na antenie TVP1 oglądać można w środy o godz. 21.00, począwszy od 5 września br. (widowisko emitowane jest przemiennie z m.in. meczami Ligi Mistrzów). Średnia widownia quizów do 21 listopada br. wyniosła 757 tys. osób, co przełożyło się na 5,39 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,10 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył quiz „100 lat Niepodległości”, pokazany 14 listopada br. Zgromadził on przed telewizorami 899 tys. oglądających.

Jedynka w paśmie nadawania nowego programu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, osiąga 21,40 proc. udziału. Drugi jest TVN („Milionerzy” i „Ameryka Express”; 12,40 proc.), a Polsat - TVN (gł. „All Together Now” i filmy fabularne; 7,39 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka wypada zdecydowanie najgorzej na tle swoich głównych konkurentów.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 760 tys. widzów widowiska „Wielki test” w TVP1. Hitem quiz „100 lat Niepodległości”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Oio
I wszystko im leci na łeb na szyję......!!!!
odpowiedź
User
TVP
Udajemy, że nie widzimy, że się nie ogląda... kasa leci.
odpowiedź
User
Widz
Wyniki tragiczne... Ciekawe ile będą trzymać te wielkie testy.
Ratują ich tylko tureckie seriale, skoki, Rolnik i czwartkowy prime time.
odpowiedź