Rusza kolejna edycja "Wielkiego Badania Wzroku" Vision Express (wideo)

Właśnie ruszyła jedna z flagowych kampanii marki optycznej Vision Express - "Wielkie Badanie Wzroku". Akcję przygotowały Walk Creative, Szut Szut Studio, Lunapark.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Rusza kolejna edycja "Wielkiego Badania Wzroku" Vision Express (wideo)

"Wielkie Badanie Wzroku"  to ogólnopolska kampania organizowana przez markę Vision Express od 2015 roku. Jej celem jest zwiększenie świadomości Polaków dotyczącej konieczności regularnego badania wzroku.

- Za kilka dni minie rok od ogłoszenia ogólnoświatowej pandemii. To był i nadal jest czas wyjątkowo wytężonej pracy naszych oczu. Realizacja kampanii skierowanej do tak szerokiej grupy docelowej i niosącej za sobą tak aktualny i ważny przekaz to nie tylko wyzwanie, ale też spora odpowiedzialność - komentuje Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative.

Kampanię "Wielkie Badanie Wzroku" można już zobaczyć w telewizji oraz internecie.

Za reżyserię spotu telewizyjnego odpowiada Anna Maliszewska.

Postprodukcją oraz udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark. Ruszyła także odsłona radiowa kampanii, jest ona wspierana działaniami online, PR, komunikacją w salonach oraz w aktywacjami w kanałach social media.

Walk Creative opracowała koncept kreatywny kampanii. Za produkcję spotu odpowiada Szut Szut Studio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"