Awanse w serwisach Wirtualnej Polski

Zmiany w obszarze serwisów lifestylowych Grupy Wirtualna Polska. Wiktoria Jakubowska-Karbowniczek awansowała na stanowisko zastępczyni redaktora naczelnego Wirtualnej Polski. Jej dotychczasowe stanowisko szefowej WP Kobiety objęła Patrycja Ceglińska-Włodarczyk. Julia Alama została z kolei szefową Pyszności.pl.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Awanse w serwisach Wirtualnej Polski

Wiktorii Jakubowskiej-Karbowniczek podlegać będą serwisy lifestyle’owe i kulinarne Grupy WP: WP Kobieta, WP Turystyka, WP Kuchnia, Pyszności.pl oraz Genialne.pl.

Jakubowska-Karbowniczek pracuje w Wirtualnej Polsce od 2021 roku. Jako szefowa redakcji lifestyle odpowiadała za rozwój zasięgowy oraz kształtowanie linii redakcyjnej serwisów WP Kobieta, WP Turystyka i WP Kuchnia. Jest współtwórczynią i jurorką plebiscytu #Wszechmocne. Wcześniej przez sześć lat związana z Agorą jako wydawczyni, a potem redaktorka naczelna show-biznesowego serwisu Plotek.pl.

Patrycja Ceglińska-Włodarczyk będzie odpowiedzialna za kierowanie pracą WP Kobiety i kreowanie jej linii redakcyjnej oraz współtworzenie strategii dla obszaru.

Ceglińska-Włodarczyk z mediami związana jest od ponad 10 lat. Karierę zaczynała w serwisie Party.pl, gdzie pracowała jako dziennikarka, wydawczyni i reporterka. Od sześciu lat związana z Wirtualną Polską - najpierw z działem Kultura, potem z redakcją WP Kobieta. Przez ostatnie 1,5 roku pracowała jako zastępczyni szefowej redakcji. Autorka książki o związkach niemonogamicznych „Więcej niż dwoje. Rozmowy bez tabu o seksie, relacjach i związkach”.

Pysznosci.pl w Wirtualnej Polsce od listopada ub.r.

Julia Alama pokieruje serwisem Pysznosci.pl, który stał się częścią Grupy WP po przejęciu w listopadzie ub.r. spółki MediaPop, zarządzanej przez Agnieszką Jastrzębską.

Alama do 2021 roku była redaktorką naczelną kobiecego portalu Lelum.pl, następnie pracowała jako wydawczyni w Wirtualnej Polsce. Pełniła również funkcję Product Managera w Edipresse Polska (dziś Burda Media Polska), zajmując się wszystkimi tytułami digitalowymi w portfolio firmy.

W I półroczu 2022 r. cały holding Wirtualna Polska osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 20,8 proc. do 479,76 mln zł, skorygowanego zysku EBITDA ze 132,65 do 165,37 mln zł i zysku netto z 69,99 do 92,68 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska