Wilkinson dla pań w czasopismach

Agencja Reklamowa EPOKA przygotowała kolejną kampanię typu marketing PR ...

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Reklamowa EPOKA przygotowała kolejną kampanię typu marketing PR oraz kampanie prasową dla swojego Klienta WILKINSON SWORD. Jej celem jest poinformowanie klientów o możliwości zakupu specjalnej maszynki do golenia dla pań - Lady Protector Swing w dwóch zestawach.

Materiały PR w postaci folderów oraz broszurek informacyjnych na temat maszynki wraz z dołączonym egzemplarzem produktu zostały wysłane do kilkudziesięciu czasopism.

Grupę docelową stanowią kobiety w wieku od 16 do 40 lat. Kampania prasowa rozpoczęła się w II połowie kwietnia br. i trwać będzie 8 tygodni. Layout’y prasowe pojawią się w kilku magazynach, m.in.: Cosmopolitan, Dziewczyna, Filipinka czy Shape.

Od kwietnia produkt można zakupić w zestawach: Maszynka Lady Protector Swing z zegarkiem „Spghetti” lub z kosmetyczką „Flower” i pianką do golenia.

Agencja Reklamowa EPOKA współpracuję z firmą Wilkinson Sword nieprzerwanie od 1998 roku. Do tej pory poprowadziła 8 kampanii reklamowych na rzecz tego klienta. Współpraca obejmuje planowanie i zakup mediów papierowych, poligrafię jak również działania z zakresu public relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?