Wirtualna Polska wprowadza e-mailingi targetowane behawioralnie

Wirtualna Polska wprowadza do swojej oferty reklamowej e-mailingitargetowane behawioralnie. Pozwala to reklamodawcom dotrzeć zprzekazami do określonej grupy docelowej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach wprowadzonego przez Wirtualną Polskę mailingowegotargetowania behawioralnego internautów podzielono na profiledotyczące konkretnych branż, usług czy produktów (np. "Właścicielemałych firm", "Planujący zakup nieruchomości", "Automaniacy","Uprawiający aktywnie sport") określone na podstawie szczegółowejanalizy zachowania tych użytkowników w serwisach WP. Ponadtoreklamodawcy mogą tworzyć indywidualne grupy behawioralne napodstawie własnych kryteriów. Dzięki temu e-maile reklamowetrafiają do odbiorów o określonych zainteresowaniach.

Nowy system jest zintegrowany z działającym w portalu od kilkulat targetowaniem behawioralnym reklam displayowych, przez coreklamodawcy mogą dotrzeć z przekazem displayowym do osób, którewidziały dany e-mailing i odwrotnie. Jednocześnie Wirtualna Polskaobniża ceny najpopularniejszych pakietów behawioralnych reklamydisplayowej. - Od wprowadzenia tej usługi obserwujemy stały wzrostzainteresowania nią, a teraz chcemy uczynić tę ofertę jeszczebardziej atrakcyjną - uzasadnia Ewa Sadowska, account manager wbiurze reklamy WP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"