„Wirtualny znaczy realny” w akcji edukacyjnej Interii i NASK o zagrożeniach w sieci

Interia.pl we współpracy z Naukową Akademicką Sieci Komputerową rozpoczęła kampanię edukacyjną „Wirtualny znaczy realny”, w której opisywane są negatywne zjawiska w internecie. Akcja ma podkreślać, że mają one często skutki w świecie realnym.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii opisywane będą trzy główne obszary tematyczne: cyberbezpieczeństwo i zagrożenia w sieci, wykluczenie cyfrowe oraz hejt w internecie. Na potrzeby projekt uruchomiono serwis Wirtualnyznaczyrealny.interia.pl, a zamieszczane tam teksty, filmy, infografiki i quizy będą też promowane na stronie głównej Interii. W mediach społecznościowych działania będą prowadzone z użyciem tagu #wirtualnyznaczyrealny.

- Chcemy wzmocnić  świadomość faktu, że Internet jest nieodzowną częścią naszej codzienności. Wiele osób nadal nie zdaje sobie sprawy z tego, jak wiele czynności wykonywanych w sieci realnie zmienia świat, chociaż wydaje im się, że co najwyżej zostawiają tylko cyfrowy ślad - komentuje Karolina Leputa, senior brand Manager w Interii.

- Interia od dwóch dekad towarzyszy użytkownikom w ich codziennym życiu - z satysfakcją możemy mówić o sobie, że jesteśmy „specjalistą” od internetu. Staramy się dzielić zdobytą wiedzą i doświadczeniem ze swoimi czytelnikami. Kolejnym tego wyrazem jest nowy projekt „Wirtualny znaczy realny”. Przygotowana wspólnie z państwowym instytutem NASK kampania ma zwrócić uwagę, że to, co dzieje się w „online” dzieje się również w tzw. realu - dodaje Filip Lenart, dyrektor marketingu i promocji w Grupie Interia.pl.

Kampania potrwa kilka miesięcy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii