"Włącz przemianę" - zachęca Colon C

Orkla Care wraca z kampanią reklamową preparatu Colon C. Promuje go hasłem "Włącz przemianę". Za działania reklamowe odpowiada agencja Communicaton Unlimited.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Ruszyła telewizyjna i radiowa kampania produkowanego przez Orkla Care suplementu diety Colon C. Reklamy zwracają uwagę na unikalny skład oraz działanie preparatu, który ma regulować pracę jelit.

- Wiele osób obawia się używać leków na zaparcia, ze względu na ich gwałtowne działanie oraz brak pewności, kiedy nastąpi efekt zażycia leku. W reklamie chcieliśmy pokazać, że można normalnie funkcjonować, nie martwiąc się o dyskomfort. Colon C dzięki swojemu składowi ułatwia wypróżnianie w sposób bardziej kontrolowany i komfortowy - informuje Anna Wołkanowska, senior brand manager health Orkla Care.

Kampania jest obecna w stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat i ich kanałach tematycznych, w stacjach radiowych: Radio Pogoda, Złote Przeboje, Rock Radio, RMF FM, TOK FM, PR1, PR3, PR24, PR4 oraz w wybranych stacjach lokalnych.

Działania reklamowe przygotowała agencja Communication Unlimited. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Motion Brand, a za zakup mediów dom mediowy UM.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych