SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Włoch, Japończyk i Francuz reklamują wyprzedaż Skody z rocznika 2011 (wideo)

Ruszyła kampania Skody reklamująca wyprzedaż samochodów z rocznika 2011. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Mediacom.

W nowej kampanii Skody są pokazani Włoch, Japończyk i Francuz, którzy nie potrafili opanować swojej ciekawości i pod osłoną nocy podglądają ofertę wyprzedażową w salonach Skody. Reklamy podkreślają, że w ramach tej oferty upusty na samochody z rocznika 2011 sięgają 14 tys. zł.




 

Akcja reklamowa od 2 stycznia jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne), a także w radiu, prasie (dzienniki i magazyny) oraz internecie.


Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Change Integrated, a media zaplanował dom mediowy Mediacom.

Dołącz do dyskusji: Włoch, Japończyk i Francuz reklamują wyprzedaż Skody z rocznika 2011 (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krzysiek Zając
Takie odrobinę przemęczone...
odpowiedź
User
account
Pomysłu to im zabrakło. Szczerze....cienkie
odpowiedź
User
banabaB
I to Change takie coś wymęczył współczucie?! Współczucie...
odpowiedź