ROZWIŃ

Wojciech Piwocki media development directorem w IMS

Wojciech Piwocki objął stanowisko media development directora w firmie IMS zajmującej się tzw. marketingiem sensorycznym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w Grupie naTemat i Agencji Reklamy Polskiego Radia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
2 komentarze

Przez ostatnie miesiące Wojciech Piwocki zajmował się konsultingiem strategicznym w zakresie sprzedaży. Do wiosny br. przez kilka miesięcy był prezesem spółki Glob 360, właściciela Grupy naTemat. Zastąpiła go Monika Bogusz-Jędrzejczyk.

W latach 2011-2016 Piwocki pracował jako szef Agencji Reklamy Polskiego Radia. Natomiast od 1998 do 2007 roku był szefem RRM, biura reklamy m.in. Radia ZET.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background
Komentarze (2)
zizi
8 lat temu

hahaha, ciekawe ile tam z nim wytrzymają, obstawiam maks pól roku zanim się nie zorientują, że gość nic nie potrafi, tylko gadać i ludzi na siebie napuszczać, żałość

tak
8 lat temu

Oj. Biedny IMS. ekspert pełna gębą.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu