SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Wojciech Piwocki po 5 latach pracy odchodzi z Agencji Reklamy Polskiego Radia

Wojciech Piwocki po pięciu latach zajmowania stanowiska dyrektora odchodzi z Agencji Reklamy Polskiego Radia - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Siedziba Polskiego Radia, Foto: Małgorzata Sas/PR Article

Piwocki będzie zatrudniony w Agencji Reklamy Polskiego Radia jeszcze do końca listopada br., przy czym do tego czasu będzie przebywał na urlopie.

W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Piwocki nie zdradza dalszych planów zawodowych. Na pytanie, dlaczego odchodzi z Agencji Reklamy Polskiego Radia, mówi: - Osiągnąłem wszystko, co chciałem w Polskim Radiu, czyli solidne wzrosty parametrów i wyniki sprzedaży.

Piwocki szefem Agencji Reklamy Polskiego Radia został jesienią 2011 roku. Wcześniej przez kilka lat zajmował się własną działalnością związaną z konsultingiem w zakresie sprzedaży, strategii, marketingu. W latach 1998-2007 pracował w Eurozecie, m.in. jako new businnes manager, prezes Studia Zet oraz general manager RRM - biura sprzedaży reklamy w rozgłośniach Eurozetu i zewnętrznych stacjach obsługiwany przez firmę.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wojciech Piwocki po 5 latach pracy odchodzi z Agencji Reklamy Polskiego Radia

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
matuzalem
niezatapialna kobieta
10 8
odpowiedź