WOŚP z podobną widownią jak rok temu

Relacje z XVII Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocyemitowane w niedzielę na antenach TVP 2 i TVN-u cieszyły siępodobną oglądalnością jak w ubiegłym roku. Orkiestrze udało sięzebrać ponad 32,6 mln zł, czyli więcej niż rok temu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Reserach, siedemtransmisji na antenie TVP 2 obejrzało średnio 1,75 mln widzów,dając stacji 16,78 proc. udziału (rok temu Dwójka miała 1,78 mlnwidzów i 17,18 proc. udziału), trzy wejścia antenowe w TVNprzyciągnęły przed ekrany przeciętnie 890 tys. osób przy udziale napoziomie 6,92 proc. (755 tys. i 8,95 proc.), zaś jedna krótkarelacja na antenie TVP 1 miała 2,03 mln oglądających i 14,48proc.

Największą widownię miały relacje emitowane ok. godz. 20.00, gdyodbywała się akcja "Światełko do nieba". Ponad 20-minutowa relacjaw TVP 2 rozpoczęta o 19.58 miała 2,93 mln widzów, a kilkuminutowewejście w TVN o 19.59 - 2,62 mln widzów.

Co ciekawe, tegoroczny finał WOŚP miał dłuższy czas antenowy niżzeszłoroczny - był bowiem obecny na antenach TVP 1, TVP 2 i TVNłącznie przez 6 godzin i 31 minut. Rok temu było to tylko 5 godzini 16 minut (dane dotyczą wyłącznie relacji z samej akcji)..

Trzeba bowiem dodać, że XVII Finał WOŚP podobnie jak wpoprzednich latach był również tematem innych programów. Dwójkawyemitowała trzy specjalne wydania "Panoramy", które oglądałośrednio 1,93 mln widzów, a TVN akcji poświęciła w całościniedzielną "Uwagę!". Przyciągnęła ona przed telewizory 3,05 mlnosób.

Relacje z finału akcji organizowanej przez Jurka Owsiakaśledziły głównie kobiety, widzowie w wieku od 30 do 34 lat ipowyżej czterdziestki oraz mieszkańcy małych i dużych miast.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem