SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

WP Kobieta na czele, Polki.pl, Lelum.pl i Viva.pl z dużymi wzrostami (TOP10 serwisów kobiecych)

Wśród serwisów dla kobiet zdecydowanie najwyższą odwiedzalność osiąga WP Kobieta, wyprzedzająca Polki.pl oraz sekcje kobiece Fakt.pl i Onetu. Z miesiąca na miesiąc duże wzrosty statystyk zanotowały Polki.pl, Lelum.pl i Viva.pl, a spadki - dział kobiecy Fakt.pl i Party.pl.

Article

Sekcję kobiecą WP.pl, działającą pod marką WP Kobieta, w grudniu ub.r. odwiedziło 5,31 mln użytkowników, czyli 19,2 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali na stronie 49,39 mln odsłon, a każdy spędził na niej przeciętnie 13 minut i 49 sekund - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane prze Wirtualnemedia.pl.

Witryna jest liderem wśród serwisów dla kobiet w każdej z tych statystyk. Pod względem zasięgu na kolejnych pozycjach znalazły się Polki.pl (Edipresse Polska) oraz sekcje kobiece Fakt.pl i Onetu (obaportale należą do Ringier Axel Springer Polska). Pierwsza z tych witryn zanotowała 3,74 mln odwiedzających, 11,38 mln odsłon oraz minutę i 44 sekund przeciętnego czasu korzystania przez internautę, druga - 3,23 mln użytkowników, 10,97 mln odsłon oraz 6 minut i 13 sekund średniego czasu spędzonego przez odwiedzającego, a trzeci - 3,03 mln użytkowników, 13,03 mln odsłon oraz 2 minuty i 20 sekund przeciętnego czasu korzystania. Na Ofeminin.pl (Ringier Axel Springer Polska) 2,88 mln internautów wygenerowało 9,59 mln odsłon oraz spędziło średnio po 2 minuty i 3 sekundy.

Więcej odsłon zanotowało kilka innych serwisów. Lelum.pl (Grupa Iberion) przy 2,68 mln użytkowników miało 16,97 mln odsłon oraz 5 minut i 29 sekund przeciętnego czasu korzystania. Na Party.pl (Edipresse) 2,54 mln internautów wykonało 15,6 mln odsłon oraz spędziło średnio po 3 minuty i 36 sekund, a na Viva.pl (Edipresse) 2,14 mln odwiedzających wygenerowało 14,47 mln odsłon oraz spędziło przeciętnie 3 minuty i 44 sekundy.

Dział kobiecy Gazeta.pl (Agora) zanotował 1,99 mln użytkowników, 6,62 mln odsłon oraz 3 minuty i 42 sekundy średniego czasu korzystania, a sekcja kobieca Kafeteria.pl (Wirtualna Polska) - 1,97 mln odwiedzających, 10,77 mln odsłon oraz 6 minut i 36 sekund przeciętnego czasu korzystania.

W tej kategorii w badaniu Gemius/PBI klasyfikowane są serwisy dla kobiet dotyczące różnych obszarów tematycznych. Witryny o konkretnych dziedzinach, którymi interesują się głównie kobiety, np. o modzie i urodzie, macierzyństwie, są ujmowane w osobnych kategoriach.

Sekcja kobieta WP.pl w porównaniu z listopadem zyskała 300,6 tys. użytkowników (6 proc.), 6,26 mln odsłon (14,5 proc.) oraz minutę i 8 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez internautę (8,9 proc.).

Polki.pl zanotowały wzrost o 537,9 tys. odwiedzających (16,8 proc.) i 2,02 mln odsłon (21,6 proc.) oraz spadek średniego czasu korzystania o 6 sekund (5,4 proc.). Natomiast dział kobiecy Onetu zyskał 224,9 tys. użytkowników (7,5 proc.), 160,4 tys. odsłon (1,5 proc.) i 9 sekund przeciętnego czasu korzystania (2,5 proc.).

Jeszcze większe wzrosty osiągnęły Lelum.pl, Viva.pl i sekcja kobieca Gazeta.pl. W tym pierwszym serwisie przybyło 314 tys. odwiedzających (13,3 proc.), 3,07 mln odsłon (22,1 proc.) oraz 17 sekund średniego czasu spędzonego przez użytkownika (5,4 proc.), a drugi zyskał 456,7 tys. użytkowników (27,1 proc.), 5,1 mln odsłon (54,4 proc.) oraz 21 sekund przeciętnego czasu korzystania (10,3 proc.). Natomiast dział kobiecy Gazeta.pl osiągnął wzrost o 390,9 tys. użytkowników (24,4 proc.), 1,93 mln odsłon (41 proc.) i 34 sekundy średniego czasu korzystania (18,1 proc.).

Za to sekcja dla kobiet na Fakt.pl straciła 209,8 tys. odwiedzających (6,5 proc.), 1,81 mln odsłon (12,2 proc.) i 17 sekund średniego czasu spędzonego przez internautę (6,1 proc.). Z kolei Party.pl zanotowało spadek o 62,9 tys. użytkowników (2,4 proc.), 1,55 mln odsłon (9 proc.) i 44 sekundy średniego czasu korzystania (16,9 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: WP Kobieta na czele, Polki.pl, Lelum.pl i Viva.pl z dużymi wzrostami (TOP10 serwisów kobiecych)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
m
A co ze styl.pl?
odpowiedź
User
KokoDół
Fakt.pl znowu w dół
odpowiedź