WPP widzi szansę w serwisach społecznościowych

Dyrektor wykonawczy WPP Group Sir Martin Sorrell oświadczył, żeserwisy społecznościowe są szansą, szczególnie w sektorze publicrelations, a nie zagrożeniem dla jego holdingu reklamowego.

km
km
Udostępnij artykuł:

W wywiadzie udzielonym blogowi reklamowemu Agency Spy, Sorrellzdecydowanie odrzucił pogląd, że WPP jest "monolityczną, niezgrabnąfirmą" obsługującą mnóstwo marek niezdolnych do sprostaniawyzwaniom i szansom jakie daje nowa cyfrowa gospodarka.

"Tak naprawdę nowe media, w szczególności serwisyspołecznościowe, były i będą szansą a nie zagrożeniem. Umożliwiłyone nam zbliżenie się do konsumentów oraz nauczyły nas więcej o ichmedialnych nawykach i zmieniającym się rynku medialnym.Interaktywne dialogi rozszerzyły nasze zrozumienie dla konsumentów,a także pozwoliły i będą pozwalać docierać do większej ich liczby wbardziej skuteczny sposób" - powiedział szef holdingu.

Sorrel podkreślił, że dla WPP zmieniło się stosowanietechnologii i wykorzystanie danych, które obok ujętych w szerszymsensie podstawowych umiejętności kreatywnych, stały się ważniejszymzasobem dla prowadzonej przez holding działalności. Jako przykładpodał on wiele nowych sposobów rozszerzania przez WPP kampaniipublic relations poprzez serwisy społecznościowe, społeczności isondaże.

"Duże agencje mają przewagę jeśli chodzi o szerokość igłębokość, kreatywność i zdolności wykonawcze. Z kolei mniejszeagencje mają przewagę w szybkości reagowania i zaangażowania. A mymamy zarówno duże jak i małe agencje" - dodał Sorrell.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku