SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Wprost" dogonił "Newsweek", Gazeta Polska w górę o 158 proc.

Na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników opinii znalazła się we wrześniu br. "Polityka" - najwięcej zyskały “Gazeta Polska” (158 proc.) i “Wprost” - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Rozpowszechnianie płatne razem tygodnika "Polityka" („Polityka” Spółdzielnia Pracy) we wrześniu 2010 roku wyniosło 144 843 egz. i było wyższe o 2,3 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Tuż za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny”) ze sprzedażą na poziomie 141 033 egz. (wzrost o 7,6 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 121 992 egz., notując 6,1 proc. wzrost sprzedaży.

Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost") z wynikiem 118 762 egz., który we wrześniu br. zwiększył sprzedaż o 31 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca 2009 r.

Na szóste miejsce spadł (w dół o 31 proc.) tygodnik “Przekrój” (Wydawnictwo Przekrój), który wyprzedziła “Gazeta Polska" (wzrost sprzedaży o 158 proc.).  

wrzesień20102009
ZKDPśredni nakład jednorazowyRozpowszechnianie płatne razemśredni nakład jednorazowyRozpowszechnianie płatne razem
Polityka191 781144 843198 649141 575
Gość Niedzielny201 313141 033189 931131 872
Newsweek Polska192 496121 992183 187114 311
Wprost175 883118 762174 21990 239
Gazeta Polska111 07964 96058 34825 148
Przekrój85 00047 05994 25052 796
Przewodnik Katolicki40 01127 22931 60628 134
Przegląd65 60022 41468 08822 428
Tygodnik Powszechny40 10421 59541 26823 836

 
2010wrzesieńsierpień
ZKDPśredni nakład jednorazowyRozpowszechnianie płatne razemśredni nakład jednorazowyRozpowszechnianie płatne razem
Polityka191 781144 843192 644150 051
Gość Niedzielny192 496141 033200 508137 332
Newsweek Polska175 883121 992206 953134 926
Wprost175 883118 762170 793110 676
Gazeta Polska111 07964 960100 51460 850
Przekrój85 00047 05987 20048 857
Przewodnik Katolicki40 01127 22940 01227 215
Przegląd65 60022 41468 10023 228
Tygodnik Powszechny40 10421 59538 32622 035



Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była tradycyjnie "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która we wrześniu 2010 r. zanotowała wzrost o 13 proc. i sprzedała się w ilości 386 851 egz.    

wrzesień20102009
ZKDPśredni nakład jednorazowyRozpowszechnianie płatne razemśredni nakład jednorazowyRozpowszechnianie płatne razem
Tygodnik Angora522 985386 851484 822342 134
Forum30 12617 19532 05217 297
 
2010wrzesieńsierpień
ZKDPśredni nakład jednorazowyRozpowszechnianie płatne razemśredni nakład jednorazowyRozpowszechnianie płatne razem
Tygodnik Angora522 985386 851521 324395 642
Forum30 12617 19530 14417 523


 

Dołącz do dyskusji: "Wprost" dogonił "Newsweek", Gazeta Polska w górę o 158 proc.

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
No i co panowie "medioznawcy"?
Coś się nie sprawdziły wasze przewidywania, że Lis położy Wprost? A może by tak odszczekać?
odpowiedź
User
m
Zaczęłam czytać Wprost. A tzw. znawcy , śmiech mnie ogarnia;-)
odpowiedź
User
PP
No właśnie pissowskie szczekaczki potrafią tylko sączyć jad nienawiści. Na kolana teraz i przepraszać Lisa!
odpowiedź