Dziennikarz sportowy pożegnał się z "Wprost". Kolejne osoby rozstają się z tygodnikiem

Jak dowiedziała się portal Wirtualnemedia.pl, dziennikarz sportowy Karol Osiński z końcem ubiegłego roku rozstał się z „Wprost” (PMPG Polskie Media). To kolejna osoba, która pożegnała się z redakcją w ostatnim czasie.

ds
ds
Udostępnij artykuł:

Karol Osiński pracował w tygodniku „Wprost” od październik 2022 do końca ubiegłego roku. Należał do działu sport, ostatnie jego artykuły na stronie wprost.pl podchodzą z końca listopada ub.r.

Osiński jest w tym momencie na etapie poszukiwania nowego miejsca pracy. Wcześniej pracował m.in. dla portalu iGol.pl oraz jako dziennikarz Ringier Axel Springer Polska zajmujący się tematyka showbiznesu.

Kolejne rozstania z "Wprost"

Z końcem roku z tygodnikiem „Wprost” pożegnała się także dziennikarka Karolina Baca-Pogorzelska. - Tygodnik nie zdecydował się przedłużyć mojej umowy. Wydawnictwo tnie koszty, a ja byłam najprostszym kosztem do ścięcia, bo kogo teraz obchodzi Ukraina? - mówiła Baca-Pogorzelska portalowi Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że dziennikarka zwiąże się portalem Sestry.eu (Media Liberaton Fund). 

W czwartek na portalu Linkedin Joanna Krzyśko-Czerwonka poinformowała: ”Przygoda z WPROST zakończona. Wszystkim dziękuję za współpracę z całego serca ❤️ ! Jeśli szukasz speca od marketingu, sprzedaży powierzchni reklamowej. Sprzedaży międzynarodowej. Jeśli przyda się Twojej firmie ktoś, kto wie jakie są trendy rozwoju reklamy. Kogoś, kto był po stronie wydawców: RASP, PMPG; serdecznie zapraszam do kontaktu.. to właśnie JA. Ruszam na poszukiwania ciekawych możliwości i nowej zawodowej przygody!”

Krzyśko-Czerwonka pracowała w tygodniku na stanowisku sales manager od maja ub. r., a wcześniej m.in. w Ringier Axel Springer Polska. W latach 2008-2011 odpowiadała za zarządzanie Schmid Telecom Polska. Stworzyła od postaw polską filię szwajcarskiej firmy Telco, zarządzała jego biurem i odpowiadała za jego wyniki sprzedażowe. Biuro prasowe PMPG Polskie Media nie odpowiedziało na nasze pytania o to, kto przejął obowiązki Jonny Krzyśko-Czerwonki.

W trzecim kwartale 2023 r. grupa PMPG Polskie Media zwiększyła przychody sprzedażowe o 13 proc. do 11,66 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 1,18 do 3,58 mln zł. Firma zwrot 2,8 mln zł, które wcześniej spisała na straty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową