SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Wrażenie na wejściu'

Pod tym hasłem rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa marki "Porta drzwi", przygotowana przez agencję reklamową Mr. Bloom z Sopotu

Kampania ta jest pierwszą z trzech zaplanowanych na ten rok. Każda z nich trwać będzie miesiąc.

Działania obejmą swoim zasięgiem 1000 nośników reklamy zewnętrznej, magazyny wnętrzarskie, prasę codzienną oraz radio. Agencja zajęła się również zaplanowaniem i zakupem mediów.

Dołącz do dyskusji: 'Wrażenie na wejściu'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl