'Wrażenie na wejściu'

Pod tym hasłem rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa marki "Porta drzwi", przygotowana przez agencję reklamową Mr. Bloom z Sopotu

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania ta jest pierwszą z trzech zaplanowanych na ten rok. Każda z nich trwać będzie miesiąc.

Działania obejmą swoim zasięgiem 1000 nośników reklamy zewnętrznej, magazyny wnętrzarskie, prasę codzienną oraz radio. Agencja zajęła się również zaplanowaniem i zakupem mediów.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?