SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie dwutygodniki o gwiazdach na minusie. „Gala” z rekordowo niską sprzedażą

W listopadzie 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala”, ktora w listopadzie ub.r. nie stosowała promocji cenowej.

Article

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w listopadzie 2014 roku wyniosła 241 841 egz. W porównaniu do listopada 2013 roku była ona niższa o 14,57 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 15,40 proc. i średni wynik na poziomie 208 838 egz.

Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma spadła w ciągu roku o 13,88 proc. do 124 880 egz.



Z kolei największy spadek, wynoszący 32 proc., odnotowała „Gala” (Grupa Burda), której średni wynik w listopadzie zeszłego roku uplasował się na poziomie 52 538 egz.

ZKDP

listopad

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Party Życie Gwiazd

357 839

241 908

241 841

428 385

283 167

283 100

Show

312 455

208 838

208 838

384 905

246 843

246 843

Flesz Gwiazdy & Styl

214 310

125 364

124 880

268 635

145 484

145 000

Viva!

222 078

111 038

111 038

257 789

141 695

141 695

Grazia

134 915

71 175

71 025

187 430

84 615

84 465

Gala

107 000

52 587

52 538

165 116

77 356

77 261


W listopadzie 2014 roku w porównaniu do października 2014 roku wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Gala” - było to 63,09 proc.

ZKDP

2014

Wirtualnemedia.pl

listopad

październik

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Party Życie Gwiazd

357 839

241 908

241 841

370 083

289 249

289 182

Show

312 455

208 838

208 838

322 246

228 821

228 821

Flesz Gwiazdy & Styl

214 310

125 364

124 880

215 220

125 782

125 298

Viva!

222 078

111 038

111 038

203 545

119 869

119 869

Grazia

134 915

71 175

71 025

166 643

97 805

97 655

Gala

107 000

52 587

52 538

229 885

142 409

142 359

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki o gwiazdach na minusie. „Gala” z rekordowo niską sprzedażą

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kiki
Gala świetnie sie sprzedaje ale po 0,99 zł. Chyba jednak nie trafiła w swój target.
13 8
odpowiedź
User
ania
wszystko świetnie się sprzedaje po 0,99 zł, w każdym targecie...
9 8
odpowiedź
User
easyrider
Czemu się dziwić? To taka sama propagandówka jak główne tytuły, tylko adresowana do innego kręgu odbiorców. W sumie to dobrze świadczy o kobietach skoro rezygnują z tego badziewia.
9 8
odpowiedź
User
ola
To przez te zmiany - rilancz - którego nie widać :-)
9 8
odpowiedź