SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie, „Poradnik Domowy” stracił najwięcej

W maju br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2016 roku wyniosła 308 802 egz. W porównaniu do maja 2015 roku zmniejszyła się ona o 3 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 272 356 egz., po spadku o 7,40 proc.

Trzeci był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 14,49 proc. do 250 115 egz.

Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), którego sprzedaż zmalała o 18,54 proc. do 178 527 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

maj

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Kobieta i Życie

429 716

308 802

308 802

449 938

318 358

318 358

-3,00%

Dobre Rady

399 500

272 356

272 356

447 045

294 115

294 115

-7,40%

Świat Kobiety

394 914

250 115

250 115

429 756

292 501

292 501

-14,49%

Poradnik Domowy

283 000

178 527

178 527

358 677

219 172

219 172

-18,54%

Claudia

301 000

171 830

171 830

326 027

190 782

190 782

-9,93%

Olivia

224 977

115 759

115 759

215 911

139 361

139 361

-16,94%

Cała Ty

190 000

113 418

113 418

218 000

120 996

120 996

-6,26%

W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 10,25 proc., pochwalić się mogła „Cała Ty” (Phoenix Press). W tym ujęciu najwięcej stracił natomiast tytuł „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 27,07 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

maj

kwiecień

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Kobieta i Życie

429 716

308 802

308 802

439 719

364 955

364 955

-15,39%

Dobre Rady

399 500

272 356

272 356

399 000

297 489

297 489

-8,45%

Świat Kobiety

394 914

250 115

250 115

429 905

329 638

329 638

-24,12%

Poradnik Domowy

283 000

178 527

178 527

299 400

201 524

201 524

-11,41%

Claudia

301 000

171 830

171 830

275 871

178 653

178 653

-3,82%

Olivia

224 977

115 759

115 759

259 978

158 843

158 723

-27,07%

Cała Ty

190 000

113 418

113 418

190 000

102 876

102 876

10,25%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie, „Poradnik Domowy” stracił najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl