„Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować” - „Gazeta Wyborcza” reklamuje subskrypcje

W czwartek rozpoczęła się kampania zachęcająca do korzystania z rzetelnych źródeł informacji i czytania treści przygotowywanych przez dziennikarki  i dziennikarzy „Gazety Wyborczej” (Agora). Działania promocyjne będą prowadzone w internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, obejmą również niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej. Kampanii towarzyszy oferta promocyjna dla nowych subskrybentów Wyborcza.pl.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
„Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować” - „Gazeta Wyborcza” reklamuje subskrypcje

„Każdego dnia społeczeństwo jest poddawane próbom manipulacji. Rząd przejmujący media publiczne, sztuczna inteligencja generująca słowa niewypowiedziane przez osoby publiczne czy fake newsy zalewające sieć sprawiają, że coraz trudniej jest odróżnić, co jest prawdą, a co kłamstwem. Odpowiedzią na te wyzwania jest rzetelne dziennikarstwo, które warto wspierać” – pisze redakcja „Wyborczej” w tekście inaugurującym kampanię promocyjną.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/beata-kempa-bezkarny-ziec-gazeta-wyborcza,7169483733186689a ##

Kreacje wykorzystane w kampanii, której motyw przewodni to „Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować”, przedstawiają sześć głównych haseł. „Za pomocą gry słów obrazują one manipulację w tematach społecznie ważnych takich, jak prawa kobiet, edukacja, rządy prawa i kościół oraz sytuacja dyskryminowanych grup społecznych, m.in. osób LGBT+ czy imigrantów. Praworzą(dno)ść, Reforma edu(kac)ji, Kośc(iół) niezgody, St(raj)k kobiet, (W)inny i Hej(t) to główne hasła kampanii, która potrwa do 6 listopada br.” – mówi Mateusz Markowski, zastępca dyrektora marketingu „Wyborczej”.

Cztery tygodnie subskrypcji Wyborcza.pl za złotówkę

Kampanii towarzyszy specjalna oferta na cyfrową prenumeratę Wyborcza.pl. „Promocyjna cena zakupu subskrypcji za pierwsze cztery tygodnie – w ofercie przeznaczonej dla nowych i powracających użytkowników – wynosi symboliczną złotówkę. Dzięki temu wszyscy zainteresowani mogą mieć dostęp do treści »Wyborczej« w tym najważniejszym czasie – przed i powyborczym” – wyjaśnia Maksymilian Salski, odpowiedzialny za rozwój subskrypcji w Wyborcza.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/katarzyna-wlodkowska-sad-stefan-wilmont-zabojstwo-pawel-adamowicz-informator,7169486421956225a ##

Kampania „Wyborczej” obejmie działania w kanałach online i offline – promocja będzie prowadzona w internecie (Google, Meta, TikTok oraz serwisy Wyborcza.pl), w prasie, kinach, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie. Dodatkowo obejmie niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej.

Kampanię przygotował dział marketingu „Wyborczej”, a autorem linii kreatywnej jest agencja Shake The Cake. Zakup mediów wspierały AMS i dom mediowy Spark Foundry.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową