SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wydatki reklamowe w Japonii

W ubiegłym roku całkowite nakłady na reklamę w Japonii wyniosły59,6 miliarda dolarów.

To o 1,1 procenta więcej w porównaniu z rokiem 2006 - informujena swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na danenajwiększej japońskiej firmy reklamowej Dentsu, która prognozuje,że w bieżącym roku nakłady na reklamę w Japonii wzrosną o kolejne1,7 procenta i wyniosą 68 miliardów dolarów.

Biorąc pod uwagę japoński rynek reklamy internetowej, wydatkiwyniosły w ubiegłym roku 5,1 miliarda dolarów i były wyższe wporównaniu z rokiem 2006 o 24 procent.

Tymczasem w przypadku tradycyjnych mediów - telewizji, radia,gazet i czasopism - odnotowano spadek nakładów łącznie o 2,6procenta, do poziomu 30,3 miliarda dolarów. Według Dentsu, wbieżącym roku nakłady spadną w tym segmencie o kolejne 0,8procenta.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Wydatki reklamowe w Japonii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl