„Wygraj jednym słowem” nowym konkursem Złotych Przebojów

W środę, 2 stycznia 2019 roku wystartuje nowy konkurs Radia Złote Przeboje „Wygraj jednym słowem”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Wygraj jednym słowem” nowym konkursem Złotych Przebojów

Zabawa ma polegać na odgadnięciu brakujących słów w zdaniach emitowanych na antenie, wypowiadanych przez znane z Radia Złote Przeboje gwiazdy, m.in. Grzegorza Markowskiego, Krzysztofa Cugowskiego, Roberta Gawlińskiego czy Edytę Bartosiewicz.

Na zwycięzców czekać będą nagrody pieniężne w wysokości minimum 200 zł.

Cykl „Wygraj jednym słowem" prowadzony będzie na antenie stacji od poniedziałku do piątku w godz. 09.00-18.00.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/fajnie-ze-jestes-polsko-nowy-cykl-zlote-przeboje,7171212478027393a ##

Konkurs „Wygraj jednym słowem" wesprze kampania promocyjna na nośnikach AMS, w serwisach internetowych (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl, Ipla.pl) oraz w mediach społecznościowych.

Radio Złote Przeboje to sieć 24 lokalnych stacji należących do Grupy Radiowej Agory, które nadają m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu i miastach Aglomeracji Śląskiej. Na antenie Radia Złote Przeboje można usłyszeć największe przeboje lat 80. i 90. aż po współczesne oraz uznane klasyki z lat 60. i 70.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa