Polsat liderem, seriale TVP2 hitami. Film „Tylko nie mów nikomu” wygrał z „Wiadomościami”

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP2: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”, a także dziennik TVN „Fakty”. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Polsat liderem, seriale TVP2 hitami. Film „Tylko nie mów nikomu” wygrał z „Wiadomościami”
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 13 do 19 maja 2019 roku, najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,99 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 32,89 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi był medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 15 maja miał 3,31 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 22,78 proc.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 15 maja na antenie tej stacji obejrzało 3,03 mln widzów (23,28 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników był „Teleexpress” Jedynki, który zgromadził 2,33 mln widzów (emisja 15 maja; 11. pozycja). Do zestawienia top 20 na 13 pozycji uplasowały się jeszcze „Wiadomości” Jedynki z 2,16 mln oglądających (wtorkowe wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,13 mln oglądających (poniedziałkowe wydanie).

Tuż za podium w ogólnym rankingu znalazł się codzienny serial Dwójki „Barwy szczęścia”. Produkcję w poniedziałek śledziło 2,94 mln widzów (SHR na poziomie 19,64 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,61 mln osób, co dało TVP2 28,79 proc. udziału.

Drugie miejsce zajęły „Kuchenne rewolucje” (1,33 mln widzów; 25,96 proc. udziału), a podium uzupełniają „Milionerzy” (1,20 mln widzów; 22,49 proc. udziału).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,01 pkt. proc. do 10,53 proc.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 9,13 proc. (do góry o 0,16 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP1. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,88 proc., po wzroście względem poprzedniego wynoszącym 0,15 pkt. proc.

Czwartą pozycję zajęła TVP2 (stacja ta miała 8,74 proc. udziału; do góry o 0,08 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 36,88 proc. do 37,28 proc.

grafika

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział tej stacji zwiększył się o 0,41 pkt. proc. do 12,02 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 11,06 proc. (w dół o 0,39 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,23 pkt. proc. do 7,36 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 0,21 pkt. proc. do 5,78 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (w dół o 0,15 pkt. proc. do 11,18 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"