SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat nowym liderem, TVN na czele w grupie komercyjnej. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz dziennik TVN „Fakty”. Wśród stacji nowym liderem w 4+ był Polsat, który wyprzedził TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

W minionym tygodniu - od 30 września do 6 października - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,61 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 30,86 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,50 mln widzów, co przełożyło się na 22,46 proc. udziału.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 30 września na antenie tej stacji obejrzało 3,06 mln widzów (22,71 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wydarzenia” Polsatu, które zgromadziły 2,63 mln widzów (emisja 6 października; 8. pozycja). Do zestawienia top 20 na 14 pozycji uplasowały się „Wiadomości” Jedynki z 2,27 mln oglądających (poniedziałkowe wydanie).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był serial „M jak miłość”, który miał 1,49 mln osób, co dało TVP2 27,64 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (1,22 mln widzów w TVN; 25,83 proc. udziału), a podium uzupełnia dziennik „Wydarzenia” (1,17 mln widzów; 20,33 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Polsat liderem, traci TVP1

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,15 pkt. proc. do 9,93 proc. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 9,25 proc. (do góry o 0,38 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP1, która spadła z pozycji lidera. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,88 proc. (spadek o 1,37 pkt. proc.).

Czwartą pozycję zajęła TVP2 (stacja ta miała 8,05 proc. udziału; w dół o 0,38 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 37,33 proc. do 36,11 proc.

Grupa komercyjna dla TVN

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział tej stacji zwiększył się o 0,69 pkt. proc. do 12,78 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 11,56 proc. (do góry o 0,49 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,10 pkt. proc. do 7,26 proc.), a oczko niżej uplasowała się Jedynka (- 1,28 pkt. proc. do 5,81 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był TVN (do góry o 0,69 pkt. proc. do 11,11 proc.), który wyprzedził Polsat (+ 0,41 pkt. proc. do 10,96 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat nowym liderem, TVN na czele w grupie komercyjnej. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Xd
Super wynik the voice of Poland. Oby tak dalej TVP rządzi
13 16
odpowiedź
User
anonim
Szykuje się wielka bitwa między Polsatem, a TVN-em, tym bardziej w grupie komercyjnej do lat 16-49.Jedynka i dwójka przestała się liczyć, tym bardziej, że transmisje sportowe się już skończyły.
11 8
odpowiedź
User
Widz
JTM? - 1,7 mln Lwowianki 1,5 mln Szansa na sukces - 1,6 mln Rodzinka.pl 1 mln TTBZ 1,5 mln
Familiada bardzo dużo traci w stosunku do zeszłego roku natomiast Koło fortuny bardzo zyskuje.
15 2
odpowiedź
User
zawsze to samo jak zawsze...
Ale bzdury - czyli już od wielu lat wyniki oglądalności które są żartem, nawet nie wskazują na realne bardziej prawdziwe zbliżone wyniki. Zatem mamy żarty, i od lat ktoś się bawi jaka będzie oglądalność - i jeszcze trzeba to uznawać... Chore to wszystko i tak zakłamane że brakuje słów... Szkoda że tak jest - kto będzie tak głupi i uwierzy że jakiś słaby we wszystkim, najgorszy, nadający największą ilość głupot i bzdur - Polsat zajmuje pierwsze miejsce... W głupocie i manipulacjach w 100%! Także że TVP Info jest drugie - zamiast pierwsze i ma znacznie wyższy wynik realnie niż to co jest podawane - TVN24 jest zawsze bardziej po TVP Info... Pierwsze będą też zawsze TVP1, TVP2 i TVN - Polsat nigdy nie jest pierwszy tylko w głupocie i manipulacjach. Dalej pokazujcie te śmieszne i nieprawdziwe wyniki oglądalności - ale tylko nienormalnym - gdyż normalny uznaje to za żarty z realnej oglądalności stacji telewizyjnych w kraju...
7 12
odpowiedź
User
xxx
JTM? - 1,7 mln Lwowianki 1,5 mln Szansa na sukces - 1,6 mln Rodzinka.pl 1 mln TTBZ 1,5 mln
Familiada bardzo dużo traci w stosunku do zeszłego roku natomiast Koło fortuny bardzo zyskuje.


Familiada wcale tak dużo nie traci, bo w zeszłym roku odcinki wrześniowe i z początku października też miały ok. 2 mln widzów i nie zawsze łapały się do tabelek.
6 3
odpowiedź