SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Polsat liderem w 4+, a TVN - w 16-49. Seriale TVP2 i PŚ w skokach hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz PŚ w skokach narciarskich. Wśród stacji w 4+ pierwsze miejsce zajął Polsat, a w 16-49 pozycję lidera zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Fot. Artrama Article

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 4 do 10 marca 2019 roku, najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 5,21 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 34,05 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi był medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 6 marca miał 3,59 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 22,86 proc.

Podium uzupełnia transmisja niedzielnego konkursu skoków PŚ w skokach narciarskich mężczyzn. Relację z indywidualnych zawodów, które odbyły się na skoczni w Oslo, w samej TVP1 śledziło 3,42 mln osób (26,37 proc. udziału). Konkurs ten był również relacjonowany w TVP Sport oraz na Eurosport 1.

Na czwartej pozycji uplasował się codzienny serial Dwójki „Barwy szczęścia”. Produkcję w poniedziałek śledziło 3,41 mln widzów (21,89 proc. udziału).

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 4 lutego na antenie tej stacji obejrzało 3,29 mln widzów (22,42 proc. udziału). Była to siódma topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wydarzenia” Polsatu, które zgromadziły 3,04 mln widzów (emisja 10 marca; 9. pozycja). Do zestawienia top 20 na 10 pozycji uplasowały się jeszcze „Wiadomości” Jedynki z 2,88 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Teleexpress” Jedynki z 2,63 mln oglądających (również 10 marca; 14 lokata).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,57 mln osób, co dało TVP2 28,13 proc. udziału.

Drugie miejsce zajęły „Fakty” (1,28 mln widzów; 25,35 proc. udziału), a podium uzupełniają „Kuchenne rewolucje” (również 1,28 mln widzów; 26,70 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,01 pkt. proc. do 10,59 proc.

Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wyniósł 10,07 proc. (do góry o 0,39 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,91 proc., po wzroście względem poprzedniego o 0,14 pkt. proc.

Czwarta była TVP2 (stacja ta miała spadek wynoszący 0,07 pkt. proc. do 8,66 proc. udziału).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 37,78 proc. do 38,23 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział tej stacji jednak zwiększył się o 0,49 pkt. proc. do 12,23 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 11,72 proc. (bez zmian).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,11 pkt. proc. do 7,49 proc.), a oczko niżej uplasowała się siostrzana Jedynka (+ 0,47 pkt. proc. do 6,60 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (w dół o 0,03 pkt. proc. do 11,55 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat liderem w 4+, a TVN - w 16-49. Seriale TVP2 i PŚ w skokach hitami tygodnia

32 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
Orientuje się jaki wynik miała Jaka to melodia?, To był rok oraz The Wall?
Z góry dziękuję. :)
18 2
odpowiedź
User
Tomasz
Wytłumaczcie mi proszę, dlaczego TZW "grupa komercyjna" to 16-49, gdy czołówka wśród telewizyjnych reklamodawców to:AFLOFARM, NATURZDROWIT I USP ZDROWIE? :D Serio ludzie w sile wieku wyżerają najwięcej z aptek?
24 1
odpowiedź
User
Poldek
@Tomasz

Oczywiscie ze suplementy diety stosuja glownie osoby w sile wieku, moze to sie wydawac Tobie nielogiczne, ale moja babcia idzie do apteki po przepisany lek i nawet witaminy C nie dobierze, bo lekarz nie kazal. Witaminy dokupuja jej moi rodzice - w sile wieku.
4 13
odpowiedź
User
stary
Teleturniej "Jeden z dziesięciu" już prawie dorównuje widownią do show "Milionerzy". Jest jeszcze nadzieja dla tego kraju.
23 5
odpowiedź
User
xxx
Wytłumaczcie mi proszę, dlaczego TZW "grupa komercyjna" to 16-49, gdy czołówka wśród telewizyjnych reklamodawców to:AFLOFARM, NATURZDROWIT I USP ZDROWIE? Serio ludzie w sile wieku wyżerają najwięcej z aptek?


Bo jakby zrobić grupę powiedzmy 40-75 to by wygrywała zawsze TVP, wtedy Polsat ani TVN nie byłby liderem w żadnej grupie. To proste. A tak można odtrąbić, że w jakiejś tam grupie wygrywa TVN.
20 15
odpowiedź