Polsat liderem w 4+, a TVN - w 16-49. Seriale TVP2 i PŚ w skokach hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz PŚ w skokach narciarskich. Wśród stacji w 4+ pierwsze miejsce zajął Polsat, a w 16-49 pozycję lidera zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Polsat liderem w 4+, a TVN - w 16-49. Seriale TVP2 i PŚ w skokach hitami tygodnia
Fot. Artrama

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 4 do 10 marca 2019 roku, najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 5,21 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 34,05 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi był medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 6 marca miał 3,59 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 22,86 proc.

Podium uzupełnia transmisja niedzielnego konkursu skoków PŚ w skokach narciarskich mężczyzn. Relację z indywidualnych zawodów, które odbyły się na skoczni w Oslo, w samej TVP1 śledziło 3,42 mln osób (26,37 proc. udziału). Konkurs ten był również relacjonowany w TVP Sport oraz na Eurosport 1.

Na czwartej pozycji uplasował się codzienny serial Dwójki „Barwy szczęścia”. Produkcję w poniedziałek śledziło 3,41 mln widzów (21,89 proc. udziału).

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 4 lutego na antenie tej stacji obejrzało 3,29 mln widzów (22,42 proc. udziału). Była to siódma topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wydarzenia” Polsatu, które zgromadziły 3,04 mln widzów (emisja 10 marca; 9. pozycja). Do zestawienia top 20 na 10 pozycji uplasowały się jeszcze „Wiadomości” Jedynki z 2,88 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Teleexpress” Jedynki z 2,63 mln oglądających (również 10 marca; 14 lokata).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,57 mln osób, co dało TVP2 28,13 proc. udziału.

Drugie miejsce zajęły „Fakty” (1,28 mln widzów; 25,35 proc. udziału), a podium uzupełniają „Kuchenne rewolucje” (również 1,28 mln widzów; 26,70 proc. udziału).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,01 pkt. proc. do 10,59 proc.

Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wyniósł 10,07 proc. (do góry o 0,39 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,91 proc., po wzroście względem poprzedniego o 0,14 pkt. proc.

Czwarta była TVP2 (stacja ta miała spadek wynoszący 0,07 pkt. proc. do 8,66 proc. udziału).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 37,78 proc. do 38,23 proc.

grafika

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział tej stacji jednak zwiększył się o 0,49 pkt. proc. do 12,23 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 11,72 proc. (bez zmian).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,11 pkt. proc. do 7,49 proc.), a oczko niżej uplasowała się siostrzana Jedynka (+ 0,47 pkt. proc. do 6,60 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (w dół o 0,03 pkt. proc. do 11,55 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"