SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wyprzedany cały czas reklamowy przy Oscarach

Telewizja ABC ujawniła, że na dwa tygodnie przed galą wręczenia Oscarów wyprzedała cały czas reklamowy przy niej. Podała też, że przychody z emisji reklam przy niej osiągnęły rekordowy poziom.

Article

ABC nie ujawniła konkretnych kwot. Podała jedynie, że łączne przychody z reklam wykupionych przy transmisji osiągnęły rekordową kwotę. Poinformowano również, że cena za 30-sek. spot jest w tym roku o kilka procent (jednocyfrowo) wyższa w porównaniu z rokiem ubiegłym.

W ub.r. 30-sek. reklama kosztowała 1,9 mln dolarów. Oszacowano również, że przychody z emisji reklam przy gali z rozdania Oscarów wyniosły ok. 123 mln dolarów.

Tegorocznymi głównymi sponsorami gali są firmy: AT&T, Cadillac, Google, Rolex, Samsung i Walmart. Pozostali sponsorzy to: AARP, bubly, Discover Card, Disney Parks, Ferrero, General Electric, Johnson&Johnson, McDonald's, MGM, Microsoft, Nest, Netflix, Nike, T-Mobile, Twitter, Verizon, Walt Disney Pictures i Walt Disney World.

ABC dodało, że w tym roku zanotowało rekordową liczbę branż, które będą się reklamować przy Oscarach. Są to: odzież, auta, napoje, ubezpieczenia, rozrywka, biżuteria, usługi finansowe, technologie, telekomunikacja, turystyka, restauracje i handel detaliczny.

ABC pokaże galę Ockarów 4 marca.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wyprzedany cały czas reklamowy przy Oscarach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl