Xevin Lab zainwestował w BoxOfAds.com i SocialLead

Inkubator technologiczny, spółka Xevin Lab powiększyła się o dwa nowe projekty związane z branżą reklamową - BoxOfAds.com i SocialLead.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Xevin Lab zainwestował w BoxOfAds.com i SocialLead

BoxOfAds.com to narzędzie wyszukujące na stronach internetowych kreacje reklamowe, wykorzystywane do promocji produktów. System całodobowo skanuje portale internetowe, uzyskując informacje na temat aktywności reklamodawców, m.in. wyszukuje takie dane, jak format, rozmiar, czas wyświetlanego banneru, miejsce jego wyświetlenia wraz z nazwą sieci reklamowej.

Xevin Lab planuje rozszerzyć analizę o dodatkowe źródła - reklamę na serwisach społecznościowych, reklamę mobilną oraz reklamę wewnątrz aplikacji mobilnych. Spółka chce również zwiększać dostępność produktu w krajach zachodnich.

- Zdecydowaliśmy się na inwestycję w BoxOfAds.com, gdyż projekt ten w pewien sposób uzupełnia nasz obecny profil. Budujemy dzięki temu wartość dodaną zarówno dla tej inwestycji, jaki i dla pozostałych spółek w naszym portfolio - mówi Radosław Czyrko, prezes Xevin Lab.

- Nawiązanie współpracy z Xevin Lab daje nam dużo większe możliwości rozwoju oraz uzupełnienia naszej oferty. Ze wsparciem tego inkubatora jesteśmy w stanie stworzyć kompletny, innowacyjny produkt - dodaje Łukasz Jasiak, jeden z pomysłodawców BoxOfAds.com.

SocialLead jest platformą internetową, która pozwala zautomatyzować procesy komunikacji firm w mediach społecznościowych (Facebook i Twitter) z ich klientami w celu zwiększenia sprzedaży oraz wsparcia klienta, także w zakresie komunikacji ATL. Narzędzie analizuje zamieszczone posty, automatycznie dokonując odpowiedzi na wpisy użytkowników według ustalonych kryteriów, proponując im usługi lub produkty firm.

- Obecnie na rynku działa kilkadziesiąt podmiotów, specjalizujących się w tzw. marketingu społecznościowym, a większość z nich skupia się na budowaniu wizerunku, a nie na efektach, jakie te działania przynoszą. Rynek zaczyna rewidować nakłady ponoszone na komunikację w Social Media i szuka możliwości do „zmonetyzowania” olbrzymiego potencjału tego kanału. SocialLead rozwiązuje ten problem, pozwalając zmierzyć ROI (zwrot z inwestycji) prowadzonych działań oraz dostarczając narzędzi, pozwalających na komunikację w myśl strategii “Marketing in the moment”, czyli szybkiej reakcji na komunikaty uczestników dyskusji w mediach społecznościowych - mówi Radosław Czyrko.

Strony nie ujawniają szczegóły transakcji.

Xevin Lab to spółka zależna funduszu Xevin Investments, która zainwestowała już w ponad 34 start-upy technologiczne.

Komentarze (0)
trojkowa alergia
7 lat temu

No właśnie mamy kolejny desant z Trójki pani Grzeszczyk niestety. Zaraz z RMF Classic zrobi się spółdzielnia... Swoją drogą rozumiem, że to prywatna firma, ale gdzie było ogłoszenie, że szukają dziennikarza? @Jaromir-apka z podcastami już jest.

Jaromir
7 lat temu

Absolutna rewelacja. Ludzie z RMF Classic to moim zdaniem obecnie najbardziej wartościowi ludzie w polskich mediach. I mam nadzieję, że tak zostanie i nie pójdą w komerchę zatrudniając kolejnych Andrusów znanych z mainstreemu. Niech jeszcze appkę zrobią dobrą z archiwalnymi audycjami

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo