SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Yes Biżuteria w gronie darczyńców strategicznych Fundacji „Wysokich Obcasów"

W środę, 10 listopada do grona darczyńców Fundacji „Wysokich Obcasów" (Agora) dołącza firma Yes Biżuteria. Marka nawiązała współpracę z Fundacją, aby wspomagać działania na rzecz poprawy losu kobiet w Polsce oraz podnoszenia ich świadomości swoich praw.  

„Chcemy tworzyć świat, w którym kobiety zamiast NO słyszą YES. Chcemy tworzyć świat, w którym każda z nas z dumą powie: Jestem Kobietą”. Ten fragment manifestu marki Yes można już zobaczyć na muralu autorstwa artystki Alicji Białej, który zdobi ścianę na skrzyżowaniu ulic Marszałkowskiej i Hożej w Warszawie. Manifestem jest również nowy spot reklamowy marki, który mówi o różnorodności, odwadze i niezależności kobiet. Pokazywany jest w nim pocałunek wioślarki Katarzyny Zillmann i jej dziewczyny Julii Walczak. Emisji spotu odmówiła TVP.

 

Manifest jest częścią nowej strategii firmy Yes, która poprzez swoją działalność chce wspomóc walkę kobiet z nierównością, „szklanym sufitem", brakiem akceptacji, czy zależnością od innych. Cele te są kompatybilne z działaniami i wartościami Fundacji „Wysokich Obcasów". Fundacja działa w ramach grupy filantropijnej „Gazety Wyborczej", zatem jej projekty mają szeroki zasięg społeczny. - Ujęło nas, że Yes w odważny i szczery sposób stanęła po stronie kobiet. Podpisaliśmy umowę o partnerstwie, bo jesteśmy przekonani, że prezentujemy ten sam system wartości, a dzięki współpracy będziemy mogły poszerzać działalność Fundacji - komentuje Aleksandra Klich, szefowa Fundacji „Wysokich Obcasów".        

Dzięki donacji od marki Yes, Fundacja będzie mogła rozwijać dwa aktualnie prowadzone projekty: wspierać zaangażowane dziennikarstwo na rzecz kobiet i mniejszości oraz rozwijać projekt prenumerat od darczyńców, w ramach którego od momentu jego powstania w 2019 r. rozdysponowała ponad 20 tys. darmowych prenumerat cyfrowych „Wysokich Obcasów" i „Gazety Wyborczej" młodym kobietom, studentkom i studentom, przedstawicielom organizacji pozarządowych czy bibliotekom. - Jesteśmy na takim etapie rozwoju firmy, że samo tworzenie biżuterii nam nie wystarcza - podkreśla Tomasz Kwiatkiewicz, prezes Yes. – To, co nas interesuje, to tworzenie lepszego świata dla kobiet, świata, który kobietom powie TAK i w którym będą mogły realizować własne marzenia i nawet najbardziej odważne plany. Biżuteria może pięknie tę odwagę podkreślać.        

We wrześniu Fundacja wraz z redakcją „Wysokich Obcasów” wydała specjalny, charytatywny kalendarz, z którego sprzedaży cały dochód przekaże na pomoc rodzinom białoruskich więźniów politycznych. W akcję #dekoltdlabialorusi włączyły się m.in. Magda Gessler, Katarzyna Kozyra i Julia Kamińska.

„Wysokie Obcasy" to sobotni, cotygodniowy dodatek do „Gazety Wyborczej". We wrześniu magazyn zyskał nową makietę i szatę graficzną. i Fundacja tygodnika  powstała jako wspólna inicjatywa Agory oraz marki „Wysokie Obcasy" w 2018 r. Działa na rzecz praw kobiet, w szczególności podejmując inicjatywy na rzecz przeciwdziałania dyskryminacji, na forum międzynarodowym i w Polsce.

Dołącz do dyskusji: Yes Biżuteria w gronie darczyńców strategicznych Fundacji „Wysokich Obcasów"

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dr No
sprawni intelektualnie inaczej
odpowiedź
User
Cosmo
„Jesteśmy na takim etapie rozwoju firmy, że samo tworzenie biżuterii nam nie wystarcza” .
luksusowe egoistki gardzące ludźmi oraz fanatycy z sekty ,wysokie obcasy’ właśnie odpalają insta oraz tik-toki żeby podzielić się tą złotą myślą kramiarzy od biżuterii.
I czekają na propozycje kontraktów. Najlepiej w pakiecie z opłaconymi przez firmę Yes z wycieczkami na Bali czy inne Malediwy.
odpowiedź
User
Adam
Powinni sie tym chwalic w każdym salonie sprzedaży, koniecznie z logiem Wyborczej. Bez tego ta informacja może nie dotrzec do ludzi, którzy z tego powodu zrezygnowali by z zakupu albo woleliby przepłacić u konkurencji
odpowiedź