SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

YieldRiser przejął Adexon Programmatic

YieldRiser, firma zajmująca się optymalizacją przychodów z reklamy w internecie przejęła Adexon Programmatic, wyodrębniony ze struktur agencji Adexon 360. Na czele nowej spółki stoją Jakub Szczęsny i Paweł Treściński.

Jakub Szczęsny i Paweł Treściński Article

Od początku marca spółki działają pod szyldem YieldRiser. Oferują klientom kompleksową obsługę w zakresie działań on-line. Firmą kierują: Jakub Szczęsny, piastujący wcześniej w spółce stanowisko traffic director oraz Paweł Treściński, dotychczasowy dyrektor sprzedaży. Obaj weszli również do zarządu spółki.

Szczęsny jest odpowiedzialny za koordynowanie działań optymalizacyjnych oraz za wdrażanie i rozwój nowych technologii. Do zadań Treścińskiego należy natomiast business development,  sprzedaż oraz rozszerzanie portfolio witryn YieldRiser.

W planach spółki na najbliższe miesiące jest ekspansja zagraniczna, m.in. na rynek amerykański, kanadyjski i turecki.  - Celem YieldRiser jest zwiększanie przychodów z emisji reklam na stronach internetowych wydawców. Połączenie jego obecnych możliwości z rozwiązaniem, jakie oferował do tej pory Adexon Programmatic, da nam istotną przewagę na rynku reklamy internetowej - mówi Paweł Treściński.

YieldRiser optymalizuje ponad 100 witryn z Polski oraz zagranicy i ma na swoim koncie więcej niż miliard odsłon miesięcznie.

Obie firmy nie ujawniają wartości transakcji.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: YieldRiser przejął Adexon Programmatic

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kriss
wow dwie firmy się łączą a jeden adres maja i projekt unijny - pięknie
10 12
odpowiedź