SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ż do kwadratu” w internetowej kampanii piwa Żywiec

Ruszyła internetowa akcja promocyjna piwa Żywiec (produkowanego przez Grupę Żywiec) pod hasłem „Ż do kwadratu”, której centrum stanowi interaktywny film i konkurs z nagrodami. Akcję przygotowały firmy Ogilvy & Mather, Gong, Roots PR i MediaVest.

Article

„Ż do kwadratu” to połączona z konkursem z nagrodami interaktywna strona internetowa zdokwadratu.pl. Wchodząc na nią internauta zobaczy film złożony z różnych scenek z życia, a klikając w przycisk „Ż do kwadratu” może potęgować rozwój scen na ekranie. Scenek jest 28, w tym 6 ujęć, które prowadzą do konkursu. Uczestnik może wybrać, czy chce żyć jak krytyk kulinarny, król, komentator sportowy, prezenter TV, gwiazda rocka czy aktor. Po wybraniu stylu życia dostaje zadanie, w którym musi wcielić się w dany zawód i w kreatywny sposób zaprezentować swoje umiejętności z nim związane.

Zwycięzcy konkursu Żywca będą mogli wcielić się w konkursowe postacie w prawdziwym życiu. Każde z 6 zadań ma adekwatną nagrodę - ich zdobywcy będą mogli np. poprowadzić serwis pogodowy, jako aktor zagrać w teatrze, czy poczuć się jak król i zamieszkać w zamku. Dodatkowo zdobędą po 3 tys. zł.

Aktywacja „Ż do kwadratu” jest rozwinięciem komunikacji „Chce się Ż”, która ruszyła pod koniec ub.r.

Jej koncept został opracowany i przygotowany przez agencję Ogilvy & Mather, a wdrożony i wyprodukowany z agencją Gong. Za działania PR dla marki Żywiec odpowiada agencja Roots PR, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaVest.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Ż do kwadratu” w internetowej kampanii piwa Żywiec

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl