Z Leo Warszawa odchodzi szef technologii i contentu

Filip Dawid, head of technology&content, odszedł z końcem czerwca z agencji reklamowej Leo Warszawa, należącej do Publicis Groupe Polska – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Z Leo Warszawa odchodzi szef technologii i contentu
fot. LinkedIn

Filip Dawid w agencji Leo pracował od jesieni 2014 roku. Zaczynał na stanowisku digital production manager. Po ok. półtora roku awansował na stanowisko head of technology&content.

O swoim odejściu z agencji poinformował na LinkedIn, nie podając powodów tej decyzji ani nie zdradzając dalszych planów zawodowych.  

“W życiu podjąłem wiele decyzji – każda z nich pchała mnie ku rozwojowi: osobistemu, zawodowemu, a także temu, który przekładał się na wzrost i transformację organizacji, z którymi miałem przyjemność współpracować. Najwięcej zyskiwałem wtedy, gdy wybierałem te trudniejsze ścieżki – wychodząc ze strefy komfortu, często rezygnując ze stabilnych, dobrze rozwijających się projektów czy stanowisk na rzecz nieznanego. Dziś przyszedł czas na kolejną taką decyzję – być może najtrudniejszą. Bo jak nazwać odejście z organizacji, z którą związany byłem przez ponad dekadę? Z miejsca, gdzie tworzyłem biznes, współtworzyłem oraz zarządzałem świetnym zespołem i miałem okazję do bliskiej współpracy oraz tworzenia kampanii z agencjami w ramach modelu PowerOfOne” – napisał. 

Przed dołączeniem do agencji Leo był project managerem w agencji Ogilvy. Pracował też w agencji Hypermedia Isobar. Doświadczenie zdobywał również w Philips Healthcare. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana