SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Z QNet do IDMnet

MTV i MTV Classic w sieci IDMnet od 1 stycznia 2005

20 grudnia została podpisana umowa, na mocy której powierzchnia reklamowa witryn MTV Polska będzie sprzedawana przez sieć IDMnet.
Witryny MTV odwiedza w miesiącu ponad 150 tysięcy unikalnych uzytkowników. Serwis zawiera wiele sekcji do sponsorowania.

Rozpoczęcie współpracy z IDMnet zaowocowało usystematyzowaniem oferty reklamowej i wprowadzeniem do niej wszystkich form reklamowych zamawianych obecnie przez reklamodawców.
"IDMnet obok profesjonalnej oferty na przyłączenie zaoferował pomoc w uporządkowaniu spraw związanych z organizacją witryny i pomiarem jej oglądalności" - mówi Beata Węgrzyn z MTV Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Z QNet do IDMnet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl