TVN ogranicza emisję nowego paradokumentu

Pierwsze osiem odcinków nowego serialu „Zapisane w gwiazdach” obejrzało średnio 316 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVN ogranicza emisję nowego paradokumentu
„Zapisane w gwiazdach”; fot. TVN

Paradokument „Zapisane w gwiazdach” dotychczas oglądać można było w czwartki i piątki o godz. 16.50, począwszy od 7 września br.

Średnia widownia emisji do 29 września br. wyniosła 316 tys. osób. Przełożyło się to na 4,50 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,23 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy odcinek śledziło średnio 769 tys. osób w grupie 4+.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-detektywi-tvn-obsada-nowa-pora-emisja-opinie,7169478286084225a ##

Dotychczas najwięcej widzów śledziło trzeci odcinek, który zgromadził 416 tys. osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dzien-dobry-tvn-pora-emisja-prowadzacy-zwolnienia,7169478840981121a ##

W każdym odcinku cyklu widzowie oglądać mogą historię innych bohaterów. Pierwszy sezon serialu będzie się składać z 24 odcinków.

Zdjęcia do „Zapisane w gwiazdach” realizowane były kilka miesięcy temu. Za realizację  projektu odpowiada Constantin Entertainment Polska.

TVN ogranicza emisję paradokumentu „Zapisane w gwiazdach”, więcej odcinków „Detektywów”

Od tego tygodnia TVN zrezygnował z emisji czwartkowych odcinków paradokumentu „Zapisane w gwiazdach”, produkcja będzie nadawana tylko w piątki. W czwartki TVN pokazywać będzie dodatkowe odcinki reaktywowanych „Detektywów”.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu