SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zaprojektuj własną puszkę Redd's

To tytuł konkursu organizowanego przez Redd's. Kampanię promującą przygotowała agencja Publicis.

W zabawie może wystartować każdy, kto do końca sierpnia 2007 roku zgłosi na stronie redds.pl własny projekt puszki Redd’s. We wrześniu komisja konkursowa ogłosi w każdej z kategorii smakowych zwycięzcę, na którego czekają dwie główne nagrody. Pierwsza z nagród to wyjazd wraz z przyjaciółmi w wakacyjną podroż nad Morze Śródziemne. Dodatkowo najlepsze prace zostaną użyte przez Kompanię Piwowarską S.A. jako projekt limitowanej serii opakowań piwa Redd’s.

Konkurs jest intensywnie wspierany w mediach. Od początku czerwca emitowany jest promujący go spot, kontynuacja kampanii wizerunkowej „Redd’s w Twoich kolorach”.15 -sekundowy film nawiązuje do idei konkursu – „Zaprojektuj własną puszkę Redd’s. Niech będzie wyjątkowa, taka jak Ty!”. W spocie puszki Redd’s zmieniają swój wzór, nawiązując do stylu dziewczyn, które przechodzą obok. Kolory strojów bohaterek i kolorystyka całego filmu idealnie korespondują z barwami puszek piwa smakowego Redd’s. Lektorka informuje o konkursie, w którym główną nagrodą jest wyjazd z przyjaciółmi nad Morze Śródziemne.

Kampanię wspierają polskie gwiazdy – Maria Peszek, Anna Dąbrowska oraz Agata Nowicka „Endo”. Artystki zaprojektowały własne puszki piwa smakowego Redd’s, które będą dostępne w specjalnej limitowanej serii. Wszystkie Panie zasiądą w składzie komisji konkursowej.

Od 4 czerwca spot reklamowy jest emitowany w TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TVN24, TVN Style, Polsat, TV4, Discovery, Animal Planet i Hallmark. Kampanię wspierają działania komunikacyjne o szerokim zasięgu - reklamy w prasie kobiecej w takich tytułach jak: Elle, Twój Styl, Gala, Wysokie Obcasy, Viva, Avanti, Uroda, Hot, reklama outdoroowa - billboardy, scrolle i siatki w 6 największych miastach Polski oraz specjalna kampania w Internecie.

Media zaplanował dom mediowy Starcom.

Kampania – Redd’s w Twoich kolorach

Klient: Kompania Piwowarska SA

Przedstawiciel klienta:
Magda Białasiewicz, Brand Manager
Izabela Jaskólska, Junior Brand Manager

Agencja: Publicis

Client Service:
Agnieszka Wichracka, Group Account Director
Monika Rendzner , Account Manager
Dagmara Gadomska, Account Manager
Daria Polarczyk, Account Manager

Kreacja:
Joanna Bednarkiewicz, Senior Art Director
Irena Jagielak, Senior Copywriter
Jacek Maciejewski, Creative Director

Strategia:
Aleksandra Kubicka, Strategic Planner

Reżyseria:
Małgorzata Łupina

Produkcja TV:
Wiesław Łysakowski

Media: Rafał Zgódka

Dom mediowy: Starcom

Początek kampanii: 4 czerwca 2007 r.