SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zawodowcy wiedzą co dobre” w kampanii Acryl-Putz

W radiu trwa kampania reklamowa gładzi szpachlowych Acryl-Putz (FFiL Śnieżka). Akcję - prowadzoną pod hasłem „ Zawodowcy wiedzą co dobre” - przygotowały firmy Addapter i Starcom.

Radiowa kampania gładzi szpachlowych Acryl-Putz podkreśla korzyści płynące z ich stosowania: łatwość aplikacji oraz wysoką wytrzymałość i przyczepność, dające w efekcie równe, białe powierzchnie. Spot pod hasłem „Zawodowcy wiedzą co dobre” ma budować profesjonalny wizerunek tej marki.



Kampania - zaplanowana na cztery tygodnie - obejmuje m.in. RMF FM, Radio ZET, Radio Eska, Radio Złote Przeboje i Radio Plus. Akcję na zlecenie FFiL Śnieżka przygotowały agencja Addapter (kreacja) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: „Zawodowcy wiedzą co dobre” w kampanii Acryl-Putz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl