SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ze Starlinka na szefa Mediatak

Od 9 marca br prezesem Mediatak będzie Jarosław Roszkowski, dotychczasowy dyrektor mediów domu mediowego Starlink.

Jarosław Roszkowski, dyrektor mediów w domu mediowym Starlink, z końcem lutego rozstaje się z firmą.

- Za swój największy sukces  uważam to, że udało się od podstaw zbudować jeden z najbardziej rozpoznawanych domów mediowych, co przełożyło się na wielkość budżetów i portfolio obsługiwanych klientów – powiedział Jarosław Roszkowski.

Roszkowski jest związany z branżą reklamową od 1996 r. W Starlinku pracował od początku istnienia tego domu mediowego. Na stanowisku dyrektora mediów wraz z Tomaszem Chełmeckim współzarządzał spółką. Obecnie jego obowiązki są przekazywane managerom Starlinka.

Od 9 marca Jarosław Roszkowski będzie prezesem Mediatak (do połowy ubiegłego roku prezesem Mediataku był Jacek Czynajtis - teraz obowiązki te pełni Grzegorz Haftarczyk).

- Chcę uczynić Mediatak najważniejszym graczem na rynku reklamowym dzienników - deklaruje Roszkowski.

Mediatak reprezentuje wszystkie dzienniki regionalne w Polsce, współpracując z domami mediowymi i reklamodawcami realizującymi kampanie ponadregionalne i ogólnopolskie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ze Starlinka na szefa Mediatak

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl