SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zjednoczenie.com dla Re-reserved i Cropptown

Gdańska firma zjednoczenie.com opracowała i wdrożyła dwa serwisyinternetowe - dla znanej marki odzieżowej Reserved oraz dla siecisalonów odzieżowych Cropptown.

To kolejne realizacje przygotowane dla tych klientów. Serwisymają za zadanie przedstawić nowe kolekcje, dokonano też pewnychzmian w funkcjonalności serwisów.

Serwis poświęcony marce Reserved prezentuje nową kolekcjęwiosenno-letnią 2006.

- Naturalną konsekwencją prezentacji nowej kolekcji odzieży jestinna niż w poprzednim sezonie koncepcja serwisu - zarówno graficznajak i funkcjonalna. Witryna została właściwie opracowana od nowa.Chcąc uzyskać kompromis pomiędzy atrakcyjnym wyglądem afunkcjonalnością serwisu zmieniliśmy sposób prezentowania treścioraz poprawiliśmy szybkość ładowania - mówi Sławomir Ziętarski,kierownik rozwoju i projektów w zjednoczenie.com.

Prezentacja nowej kolekcji to nie jedyna zmiana. Na podstawiedoświadczeń z poprzednich lat została usprawniona nawigacja poserwisie. Serwis po przebudowie umożliwia też rozsyłanienewslettera nawet w 11 językach, pozwalając na informowanie onowościach w ojczystych językach na wszystkich rynkach, gdzie jestobecna marka Reserved.

W tym sezonie serwis jest bardziej "międzynarodowy" niżdotychczas. Użytkownicy z różnych krajów mogą liczyć na informacjew swoich ojczystych językach, dotyczy to głównie działu Now inStores, ale komunikowane są też lokalne kampanie reklamowe.

Całość serwisu składa się obecnie z pięciu działów. Poza nowym,uruchomionym 10 marca działem "Jeans", promującym nową kolekcję,obejmuje również sekcję "Now in Stores" zawierającą na bieżącouzupełnianą prezentację kolekcji dostępnych w sklepach, w dziale"Underwear" można znaleźć prezentacje bielizny, dział "Kids"pokazuje odzież przeznaczoną dla najmłodszych, w części "About us"można zaś znaleźć strony informacyjne, dane kontaktowe, adresysklepów czy aktualności.

W przypadku marki Cropptown zjednoczenie.com zajęło siękompleksową zmianą całości witryny. Analogicznie jak w przypadkumarki Reserved również i w tym serwisie zmiany w wyglądzie ifunkcjonalności witryny towarzyszą wprowadzeniu nowej kolekcji.

- Obsługujemy tę markę w Internecie od początku jej istnienia,ale po raz pierwszy powierzono nam kreację nowego wyglądu serwisuWWW - mówi Marek Cherek, koordynator projektu Cropptown.pl.

Wraz z nową kolekcją pojawiło się też kilka zmian, zarówno wwizerunku marki jak i też funkcjonalności oraz strukturze serwisu.Na pierwszym planie prezentowana jest kolekcja oraz produkty.Serwisy informacyjne dla młodzieży, które były dotychczasnajważniejszym elementem w serwisie cropptown.pl, są po zmianachnieco mniej eksponowane, pozostając jednocześnie dość istotnym - inadal rozwijanym, m.in. o gry online - elementem witryny.

- Serwis będzie jeszcze rozwijany. Ponieważ marka jest obecna wwielu krajach europejskich naturalnym kierunkiem zmian jestposzerzanie serwisu o kolejne wersje językowe. Zamierzamy teżwzbogacić witrynę o nowe, interaktywne funkcje - na przykład"przebieralnię". Pojawią się również nowe, ciekawe i dośćzaskakujące elementy - zapowiada Marek Cherek.

Jak deklarują twórcy serwisu, poprzez bieżącą aktualizacjędziałów informacyjnych i dodanie licznych elementów interaktywnychwitryna nabierze dodatkowej dynamiki, zmieniając swój charakter zbiernej prezentacji kolekcji na czynne współdziałanie zużytkownikami.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zjednoczenie.com dla Re-reserved i Cropptown

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl