SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZKDP: Spadki na rynku miesięczników młodzieżowych

Październik 2007: większość miesięczników skierowanych do młodzieży zanotowała mniejszą sprzedaż niż rok wcześniej.

ZKDP: Spadki na rynku miesięczników młodzieżowych

Miesięcznik '"Twist" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w październiku 2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 152 058 egz. (spadek o 14,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowała się ''Dziewczyna" (Wydawnictwo Axel Springer Polska) z wynikiem 143 874 egz. (spadek o 10 proc.) a na trzecim 'Fun Club' (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 127 778 egz.(wzrost o 38 proc.).

październik

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Twist 152058 177570
Dziewczyna 143874 159675
Fun Club 127778 92500
Popcorn 116141 116158
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 79625 62799


2007

październik wrzesień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Twist 152058 172605
Dziewczyna 143874 151518
Fun Club 127778 117024
Popcorn 116141 151055
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 79625 66504
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ZKDP: Spadki na rynku miesięczników młodzieżowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl