„Złap Zebrę” w kampanii Princessy Zebra (wideo)

W telewizji, internecie i kinach zaczęła się kampania reklamowa wafelków Princessa Zebra (produkowanych przez Nestlé Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Złap Zebrę”, przygotowały firmy Lemon Sky JWT i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy Princessy Zebra w dynamicznej stylistyce pokazują, że wafelki tej marki są pyszną, pożywną przekąską, a ponieważ nie zawierają czekolady, nie topią się w palcach. Kampania, tak samo jak promowany w niej produkt, jest skierowana głównie do kobiet w wieku 25 do 44 lat.

Akcja reklamowa od 16 lutego jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN i Polsat), internet (YouTube i Facebook) oraz kinach (spot emitowany przed „50 twarzami Graya”). Potrwa około pięciu tygodni.

Za kreację i produkcję reklam oraz aktywności w internecie odpowiada agencja Lemon Sky JWT, natomiast za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?