SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w GGK Public Relations

Miłosz Gołąbek obejmuje stanowisko Account Managera w agencji GGK Public Relations.

Do zespołu GGK PR Miłosz Gołąbek dołączył w 2000 roku, jako Junior Client Executive. Uczestniczył w realizacji wielu projektów, zajmując się obsługą między innymi takich kluczowych klientów agencji jak ING Nationale Nederlanden, Coty Polska, czy British American Tobacco. Koordynuje prace z zakresu relacji z mediami, kreowania wydarzeń, jak również nadzorowania akcji promocyjnych i sprzedażowych.

Miłosz Gołąbek jest absolwentem filologii angielskiej na Uniwersytecie Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie oraz kierunku public relations w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w GGK Public Relations

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl